~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 9 iunie 2017

EL NICIODATA NU VA LIPSI




















"Nu te teme ,Caci eu sunt cu tine;nu te uita cu ingrijorare ,caci Eu sunt Dumnezeul Tau;Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor .Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:10)

"Te-am iubit cu o iubire vesnica ;de aceea te-am atras cu bunatatea Mea! (Ieremia 31:3)

"Voi fi cu tine; nu te voi lasa , nici nu te voi parasi.(Iosua1:5)

Acest cuvant catre Iosua este citat in Noul Testament astfel: "El insusi a zis: Nicidecum n-am sa te las,cu nici un chip nu te voi parasi."(Evrei 13:5)

Prea iubitilor ,avem inainte noastra o viata de lupte; dar Domnul Ostirilor este cu noi. Avem noi oare de condus un popor numereos si nestatornic? Aceasta fagaduinta ne garanteaza toata intelepciunea si prudenta ce ne trebuiesc.

Avem de luptat cu vrasmasi sireti,vicleni si puternici ? Iata puterea, vitejia si izbanda. Sau avem de condus o mostenire mare? Avem zalogul biruintei in lupta noastra: Insus Domnul este cu noi.

Ar fi un dezastru daca El ne-ar lipsi; dar, cum aceasta nu e cu putinta, soapta ingrijorarii va fi oprita, impedicata de zagazul credinciosiei dumnezeiesti. In nici-o imprejurare,Domnul nu ne va parasi; orice ar veni, El va fi vu noi.

Prietenii ne parasesc,ajutorul lor este ca o ploaie repede de Aprilie; dar Dumnezeu este credincios,
Domnul Isus este acelasi in veac, iar Duhul Sfant ramane in noi.

Asa dar, inima mea, fii linistita si increzatoare! Daca norii se aduna, Domnul ii poate imprastia. Daca Dumnezeu nu ma poate lipsi de starea Lui de fata, nici credinta mea nu va slabi; daca El nu ma va parasi ,as putea eu sa-L parasesc?{C.H.SPURGEON}

La cine sa plecam?/Pustiu urat e lumea./Sub mreaja lui Satan, /E lat amagitor./ Zidi-vom oare noi/ Pe nisip casa noastra?/Ramanem langa Tine, /Scump Mantuitor.

La cine sa plecam? Cin'sa ne dea ca Tine/ Cuvintele luminii,/ Ape Vii din cer?/Ni-e sufletul -nsetat /Dupa izvorul Vietii;/ Ramanem langa Tine ,/Scump Mantuitor./

La cine sa plecam?Cine-ar putea ca Tine/In incercari , necazuri ,/Mangaieri sa dea?/Tu legi a-noastre rani,/ Ne potolesti durerea./Ramanem langa Tine, Scump Mantuitor./

La cine sa plecam?/ Ca Tine nimeni altul/ De noi nu se ingrijeste;/ O,Cat ne iubesti!/In inima ne porti,/Pe viata si pe moarte./Ramanem langa Tine Scump Mantuitor.{Autor necunoscut}


Niciun comentariu: