~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 19 iunie 2017

ASCULTA-L PE DUMNEZEU






















"Nu te teme,caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare , caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc si tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare .(Isaia 41:10)

Pentru a avea succes in ceea ce te cheama Dumnezeu sa faci,trebuie sa fii sensibil la Duhul Sfant care locuieste in tine si sa inveti sa-L recunosti cand iti vorbeste prin Scriptura.

Cand presiunea te apasa si esti tentat sa te misti prea repede,vei auzi vocea Lui spunand: "Nu iesiti cu graba...caci Domnul va va iesi inainte si Dumnezeul lui Israel va va taia calea" (Isaia 52:12).

Dumnezeu este cu tine, El este inainte si inapoia ta. Cat de bine este lucru acesta ? Cand esti pe cale sa faci o miscare gresita  sau sa iei o hotarare nepotrivita , El iti va aduce aminte: Inima omului se gandeste pe ce cale sa mearga , dar Domnul ii indreapta pasii"(Proverbe 16:9)

Cand nu ai posibilitatea si miljoacele  de a sfarsi un lucru, vocea Lui iti va sopti: "Domnul te va calauzi neincetat ,iti va satura sufletul chiar in locuri fara ape,si va da din nou putere madularelor tale:vei fi ca o gradina bine udata , ca un izvor  ale carui ape nu seaca "Isaia 58:11)

Cand ramai fara raspunsuri si nu stii ce sa faci,El iti da siguranta: Eu -zice Domnul -te voi invata , si-ti voi arata calea pe care trebuie s-o urmezi ,te voi sfatui, si voi avea privirea indreptata asupra ta"(Psalmul 32: 8)

Cand povara devine prea grea pentru tine,vei auzi vocea Lui spunand : "incredintiaza-ti soarta in mana Domnului, si El te va sprijini. El nu va lasa niciodata sa se clatine cel neprihanit."( Psalmul 55:22)
Daca doresti sa asculti vocea Lui Dumnezeu va trebui sa sacrifici anumite lucruri si sa nu mai asculti alte glasuri, dar trebuie sa iei aceasta hotarare . Nimic ,absolut nimic nu este mai important decat sa inveti sa recunosti vocea Lui cand iti vorbeste.{Bob GASS}

Niciun comentariu: