~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 26 ianuarie 2016

SUFICIENT DE BUN !




















"In El ,Dumnezeu ne-a ales inainte de intemeierea lumii, ca sa fim sfinti si fara prihana inaintea Lui,dupace, in dragostea Lui, ne-a randuit mai dinainte sa fim infiati prin Isus Hristos, dupa buna placere a voiei Sale. spre lauda slavei harului Sau, pe care ni l-a dat in Prea iubitul Lui."(Efeseni 1:4-5,6)

Nu lasa pe nimeni in afara de Dumnezeu sa-ti spuna cat valorezi.Ar fi o putere prea mare pe care i-ai da-o cuiva. Daca oamenii te pot eticheta,  ei te pot limita.  Pana nu stii ce crede Dumnezeu despre tine,nu vei stii nici valoarea ta ca individ, nici care este scopul vietii tale.

Te vei ingrijora privind  felul in care arati,  ce cred ceilalti si daca vei avea sau nu succes in viata. Dar cand crezi promisiunea lui Dumnezeu : Te iubesc cu o iubire vesnica ; de aceea iti pastrez bunatatea Mea! (Ieremia 31:3)

Te voi aseza din nou si vei fi asezata din nou."Ieremiea 31:4) te vei concetra asupra imbunatatirii si atingerii potentialului dat de Dumnezeu. Ceea ce viata a daramat, Dumnezeu poate reconstrui.

Astazi, daca suferi din cauza lipsei de valoare, iata o rugaciune care te poate ajuta: "Tata , uneori cred ca nu sunt bun de nimic, ca nu pot face nimic cum trebuie, ca nimic din ce fac nu e bine.

Dar stiu ca atunci cand Te uiti la ceea ce sunt si la ce pot fi, Il vezi pe Domnul Isus. Si El este suficient de bun! El a fost asa de bun incat Si-a dat sangele pentru a acoperi nevrednicia mea.

El a fost suficient de bun incat a platit pentru fiecare pacat pe care il voi mai comite vreodata.A fost suficient de bun incat ma vede "neprihanit"  A fost suficient de bun incat mijloceste la tronul lui Dumnezeu pentru mine.

A  fost suficient de bun incat repara domeniile zdrobite din viata mea si ma face intreg. A fost suficient de bun incat  dragoste Lui pentru mine este vesnica si garantata.Multumesc,

Tata, pentru ca tot ce face Domnul Isus este suficient de bun si ca in El , si eu sunt suficient de bun!"
{ Bob GASS}

Niciun comentariu: