~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 6 ianuarie 2016

"COLOANA INFINITULUI"



















"Nicidecum  n-am sa te las cu niciun chip nu te voi parasi.Asa ca putem zice plini de incredere:"Domnul este ajutorul meu nu ma voi teme: Isus Hristos este acelas ieri si azi si in veci!(Evrei  13: 5,6,7)
"...Cine se increde in Domnul este fericit." (Proverbe 16:20 )

In perioada cand sculptorul roman Costantin Brancusi  (1876-1957) lucra la opera sa,"Coloana infinitului", unii l-au sfatuit sa puna la capatul ei statuia unui soldat sau o alta statuie.

Sculptorul a replicat spunand ca in capatul coloanei va fi cerul.nu stim daca Brancus s-a gandit in inima sa la Dumnezeu cand a afirmat aceste cuvinte.Insa noi putem face acest lucru chiar in aceste zile de inceput de un an nou.

De la cele dintai cuvinte ale Bibliei ,suntem pusi in fata  Creatorului ,care este izvorul nesecat al oricarei binecuvantari adevarate. Chiar de la acest inceput de un an nou, Dumnezeu vrea sa ne spuna:

"Nu te inspaimanta si nu te ingrozi ,caci Domnul Dumnezeu este cu tine."  (Iosua  1:9 ) Vrem oare sa ne punem increderea in acest Dumnezeu care " atat de mult a iubit lumea, ca a dat pe singurul  Lui Fiu ,pentru ca oricine crede in El sa nu piara , ci sa aiba viata vesnica"?

Fericiti vor fi pe cararile vietii lor toti care in capatului "coloanei" zilelor acestui an Il au pe Dumnezeu . Ei pot calatori bucurosi prin viata. Ghiar in zile cu greutati, ei aud vocea bunului Pastor:

"Iata  ca Eu sunt cu voi in toate zilele ." Astfel de oameni pot privi cu incredere viitorul.
 {Samanta buna}
El pasarea hraneste / Si toti crinii-mbraca El ,  De-ai Sai El Se-ngrijeste ;/ Nici de min' nu va uita./
Sa cant, de fericire , / Sa cant iubirea Sa, / Caci El Si-a dat chiar viata / spre mantuirea mea .

Niciun comentariu: