~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 27 octombrie 2014

CARE ESTE SECRETUL CURAJULUI?
















"Eu Insumi ,cand am venit in mijlocul vostru,am fost slab,fricos si plin cutremur.(1Corinteni 2:3)

Editorul revistei "Parade ",Walter Anderson ,a scris o carte intitulata :"Curajul este un cuvant cu doua litere ".Mesajul cartii este clar si simplu .Curajul real inseamna sa spui "da"vietii in loc sa te dai inapoi atunci cand ai greutati.

El spune ca a avea curaj inseamna a actiona cu frica si nu fara frica.Mai mult de atat ,intr-un interviu recent luat la "Grand Rapids Press",el a spus: "Despre toti oamenii de succes despre care am scris in cartea mea,pot sa spun ca ei nu numai ca au invatat cum sa faca fata ingrijorarilor sau sa traiasca in ele ,ci au invatat sa traiasca mai bine din cauza ingrijorararilor".

Apoi a descris o personalitate a vietii publice care,credea el ,a aratat mare curaj si caracter puternic ,tocmai pentru ca a spus " da"vietii dupa ce a fost umilit si terfelit inainte intregii tari.

Dupa descrierea lui Andrerson ,apostolul Pavel a fost un om de un real curaj .In 1.Corinteni 2,el singur admite ca a trait cu teama ,si nu fara ea (v.3)El a spus ca a fost " plin de cutremur" in timp ce ducea mesajul lui Cristos la oamenii impotrivitori.

Cu toate acestea ,Pavel ne spune ca a invatat sa traiasca mai bine din cauza acestei frici.In timp ce isi recunoaste propiile neputinte si neajunsuri ,ele i-au dat motivele si ocazia de a depinde de puterea Duhului lui Dumnezeu(4)

Doamne ,Tu doresti un astfel de curaj pentru copiii Tai .Ajuta-ne sa-Ti spunem "da" ,in pofida temerilor noastre si a cutremurului care ne cuprinde .Ajuta-ne ca insalbiciunile noastre sa experimentam puterea Ta.~M.R.D.ll~

"Cand esti plin de frica si cutremur /  Si sufletul iti este ingrijorat ,/ Adu-ti aaminte ,curajul vine
 Cand frica in rugi tu ai trasformat."` ~D.J.D.~

Curajul nu e absenta fricii,ci victoria impotriva ei.




Niciun comentariu: