~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 12 iunie 2014

DEPLIN INCREDINTAT

















"Si fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui!Caci cine se apropie de Dumnezeu ,trebuie sa creada ca El este ,si ca rasplateste pe cei ce-L cauta." (Evrei 11:6)

Credinta este definita in Biblie drept fundamentul lucrurilor sperate ,incredintarea ferma cu privire la lucrurile ce nu se pot vedea .Nici eu ,nici tu nu putem trai fara credinta ,fara a ne pune incredera in ceva pentru care nu avem nici o dovada .

De cele mai multe ori discutam despre credinta in termenii convingerilor religioase ,dar exista mai multe tipuri de credinta ce fac parte din viata noastra zilnica .In calitate de crestin ,eu traiesc in conformitate cu credinta mea in Dumnezeu.

Desi nu Il pot vedea sau atinge ,am incredintare in inima mea ca El exista si imi pun viitorul in mana Lui.Nu stiu ce imi rezerva viitorul ,dar fiindca cred in El ,stiu Cine tine in mana ziua de maine.Aceasta esteo forma de credinta .

Eu am credinta in multe domenii ale vietii.Accept ca exista anumite elemente pe care nu le pot vedea nu le pot atinge sau simti,dar cred in ele .Am incredere ,de pilda ,ca oxgenul exista si am incredere ca stiinta nu greseste cand spune ca am nevoie de oxigen ca sa supravietuiesc.

Nu pot nici vedea ,nici atinge .nici simti oxigenul.Stiu pur si simplu ca exista pentru ca eu traiesc .Daca sunt viu ,inseamna ca il respir,deci exista ,nu-i asa?

Asa cum avem nevoie de oxigen ca sa traim ,trebuie sa ne incredem in anumite realitati nevazute ca sa supravietuim.De ce?Fiindca toti ne confruntam cu probleme .Tu ai probleme .Eu am probleme .Pur si simplu exista perioade in viata cand nu mai vedem nici o cale de iesire .Ei bine aici vine credinta.

Am primit recent un e-mail de la Katie ,o femeie care a ramas fara loc de munca din cauza problemelor ei medicale ce au necesitat aproape 20 de interventii  chirurgicale.S-a nascut fara osul femural la unul dintre membrele inferioare ,care a trebuit amputat in primele luni de viata .

Acum, cand este casatorita si a ajuns la varsta de 30 de ani ,katie imi scria ca adesea se lupta cu intrebarea "de ce eu ?"Dupa ce a vazut una din inregistrarile mele vidio,Katie a inteles ca uneori pur si simplu nu putem raspunde la intrebarea "De ce eu?'

Trebuie sa avem incredere in planul lui Dumnezeu pentru noi ne va fi revelat la timp.Pana atunci ,nu ne ramane decat sa umblam prin credinta.~Nick Vujicic~

Niciun comentariu: