~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 7 iunie 2014

CUVANTUL SPUS DE DUMNEZEU
















"El insus a zis: "Nicedecum  n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi .Asa ca putem zice plini de incredere: "Domnul este ajutorul meu ,nu ma voi teme: ce mi-ar putea face omul?"(Evrei 13:5-6)

Cuvantul spus de mine trebuie sa se bazeze pe cuvantul spus de Dumnezeu .El spune : Nicidecum n-am sa te las" si atunci eu pot spune cu curaj :"Domnul este ajutorul meu ,nu ma voi teme "- nu voi fi bantuit de neliniste .Aceasta nu inseamna ca nu voi fi ispitit sa ma tem ,dar imi voi aminti ce a spus Dumnezeu.

Voi fi plin de curaj ca un copil care se autoincurajeaza ca sa ajunga la standarul pe care-l doreste tatal sau .Credinta multora se clatina atunci cand apare teama ;ei uita intelesul cuvintelor lui Dumnezeu ,uita sa"respire adanc " din punct de vedere spiritual.

Singurul mod de a alunga frica din viata noastra este acela de a asculta de cuvantul spus de Dumnezeu De ce anume iti este frica ? Nu esti las, vei sta fata in fata cu lucru respectiv ,dar ai un sentiment de frica.Atunci cand nimic si nimeni nu te poate ajuta ,spune :

"Dar Domnul este ajutorul meu ,in secuna asta ,chiar in situatia mea acum." Inveti sa vorbesti dupa ce-L asculti mai intai si apoi incerci sa faci  ca vorbele lui Dumnezeu sa se potriveasca cu situatia in care esti ?

Apuca acel cuvant spus de Dumnezeu si apoi declara plin de curaj : "nu ma voi teme ".Nu conteaza ce rau sau ce necaz ar veni in cale ,El a zis : Nicidecum n-am sa te las ."

Slabiciunea umana este un alt lucru care se interpune intre cuvintele lui Dumnezeu si ale noastre .Cand realizam cat suntem de slabi in fata dificultilor ,aceste devin niste uriasi ,noi ajungem ca niste lacuste ,iar Dumnezeu devine o himera.

Aminteste-ti cuvantul spus de Dumnezeu : "Nicidecum n-am sa te las " Am invatat sa cantam dupa ce am auzut tonul dat de Dumnezeu? Avem intotdeauna curajul sa spunem : "Domnul este ajutorul meu " sau cadem in capcana frici?~Oswaland Chambers~

Niciun comentariu: