~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 5 decembrie 2013

FARA LUPTA NU-I BIRUINTA



"V'am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine.In lume veti avea necazuri;dar indrazniti ,Eu am biruit lumea."~Ioan 16:33~
In adancul necazului ,invatam ca harul lui Dumnezeu ne este deajuns.Pot fi stapani pe ei in mijlocul necazurilor numai aceia care au invatat cele mai insemnate lectii ale credintei ,care au trait plinatatea fara margini si biruinta sigura a harului.

Nu stiu daca tuturor soldatilor le place razboiul .Nu ma indoiesc ca multi dintre acestia ar dori sa ia in stapanire teritorii ale inamicului ,fara sa dea piept cu acesta .

Dar s-ar putea sa auzi pe cate un ofiter plangandu-se :"Vai ,ca nu ma mai avanseaza !Daca ar izbucni un razboi ,as mai putea spera intr-o avansare !"

Cine n-a mirosit praful de pusca ,nu capata decoratie.Nu,Fratilor, daca vrem sa inaintam ,trebuie sa trecem prin incercari .Cine vrea sa ajunga marinar ,trebuie sa plece in largul marii.

Trebuie sa inaintam pe apele adanci ,trebuie sa intampinam furtuni pe coverta (puntea superioara a unei nave ,n.tr), daca vrem sa vedem lucrarile Domnului si minunile Lui cele mari.

Trebuie sa ne lasam aruncati in groapa leilor ,trebuie sa ne luptam cand cu o ceata de vrasmasi cand cu alta ,daca vrem sa sa vedem puterea lui Dumnezeu .

Luptele ne imbogatesc experienta ,are ca rezultat cresterea in har,lucru pe care nu-l putem dobandim pe o alta cale.~C.H.SPURGEON~


2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce pace deplina de da Domnul Isus...
" Eu am biruit lumea "

El este mangaietorul nostru in orice timp... si cand mergem in necaz.

Multumesc de incurajare...

O zi plina de har!

Speranta spunea...


Domnul nostru Isus Hristos ne da liniste si pace in orice incercare .
Caci El a biruit si prin El suntem biruitori.Slavit sa fie Numele Sau!

La fel iti doresc mult har!