~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 10 noiembrie 2013

FA-O ACUM!



" Cauta de te impaca de grab cu pirisul tau,cita vreme esti cu el pe drum ;ca nu cumva pirisul sa te dea pe mina judecatorului ,judecatorul sa te dea pe mana temnicerului ,si sa fii aruncat in temnita.(Matei 5:25)

In acest verset Domnul Isus Cristos a stabilit un principiu foarte important: Fa ce stii ca trebuie sa faci,acum,si fa-o repede ;daca nu,un proces inevitabil va incepe sa lucreze si va trebui  sa platesti pana la cel din urma banut prin durere ,agonie si necaz.

Legile lui Dumnezeu sunt neschimbatoare ;nu exista nicio modalitate de a te sustrage lor.Invatatura Domnului Isus patrunde exact in mezul fiintei noastre.

Este un lucru natural sa am grija ca adversarul meu sa-mi acorde drepturile ce mi se cuvin; dar Domnul Isus spune ca este o chestiune de o importanta vesnica si imperativa pentru mine ca eu sa-i platesc  adversarului meu ceea ce -i  datorez .

Din punctul de vedere al Domnului nostru nu conteaza daca eu sunt inselat sau nu; ceea ce conteaza este ca eu sa nu-i insel pe altii.Insist eu asupra drepturilor mele sau platesc ceea ce datorez din punctul de vedere al Domnului Cristos?

Fa repede ce ai de facut ,judeca-te acum! In problemele morale si spirituale trebuie sa faci acest lucru imediat ;daca,nu,procesul implacabil va incepe sa lucreze .Dumnezeu este hotarat sa aiba copii atat de puri,de curati si de albi ca zapada proaspata si, cat timp exista neascultare fata de vreo  invatatura de-a Lui,El Ii va ingadui Duhului Sau sa foloseasca orice metoda pentru a te face ascultator .

Insistenta noastra de a dovedi ca avem dreptate este aproape intotdeauna o indicatie ca, undeva suntem neascultatori.Nu e de mirare ca Duhul ne indeamna atat de puternic sa ramanem cu perseverenta in lumina!

"Impaca-te cu parasul tau .; Ti-ai cercetat relatiile tale cu altii si ai descoperit ca ai manie in inima ? Marturiseste-o  repede,rezolva repede problema in fata lui Dumnezeu ,impacate cu celalalt
- fa acest lucru acum!~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: