~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 10 octombrie 2013

PRACTICA MULTUMIREA



"Negresit ,evlavia insotita de multumire este un mare castig.Caci noi n-am adus nimic in lume ,si nici nu putem sa luam cu noi nimic din ea.~1Timotei6:6-7~

Cum poti gasi multumirea autentica? Lund aminte la urmatoarele trei principii:Caut-o transforma multumirea intr-o alegere zilnica. Cauta sa crezi cu adevarat ca "mai mult'nu inseamna acelas lucru cu "mai fericit".Pentru a descoperi multumirea simplifica lucruril!

Spune-o ;cultiva-ti abilitatea de a spune:"Am suficient." Ridica-te de la masa si spune :"Atat imi este de ajuns."Adreseaz-ti urmatoarea intrebare,cand te gandesti ce sa cumperi de banii in plus pe care-i ai : "Am destul .Doamne ,cum pot folosi acesti bani pentru Tine?"

Fii decis ;David a scris : "...cand cresc bogatiile ,nu va lipiti inima de ele ."(psalmul 62:10)Nu lasa bogatiile sa-ti dicteze stilul de viata .Alege un mod de viata realist si nu face compromisuri cheltuind mai mult doar pentru ca castigi mai mult.

Daca nu-ti alegi tu stilul de viata ,ti-l vor alege cei din jur ,care probabil va fi unul peste puterile tale.Fundamenteaza-l pe principul Biblei si canalizeaza-l  catre internitate!

Apleaca-te putin asupra urmatorului lucru: daca toate firele de nisip de pe toate plajele lumii prezinta eternitatea ,atunci ai spune ca un bob de nisip este viata ta.Acum gandeste-te esti aici si te macini zi si noapte pentru a stoarce tot ce poti din el ,ignorand toate plajele eternitatii pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru tine.

Nu e o prescpetiva prea stralucita,nu.? Pentru a fi multumit concetreaza-te asupra eternitatii.Lasa ca indeajuns sa fie indeajuns.Pavel asa a facut .A spus :"...m-am deprins sa fiu multumit cu starea in care ma gasesc.(Filipeni 4:11)

Multumirea este o stare pe care o inveti;de aceea trebuie sa o exersezi in fiecare zi!~Meditatii zilnice~

2 comentarii:

family focus spunea...

Spune-o ;cultiva-ti abilitatea de a spune:"Am suficient." Ridica-te de la masa si spune :"Atat imi este de ajuns."

Trebuie sa ma deprind cu multumirea in privinta asta!

M-a incurajat indemnul acesta!

Claudia

Speranta spunea...


Da, si eu trebuie sa practic mai mult multumirea .Caci aceasta este voia lui Dumnezeu cu privire la noi.

Multumesc mult pentru vizita !

Te imbratisez cu drag,draga mea Claudia!