~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 4 iulie 2012

DA-LE INCA O SANSA



 
"Doamne de cate ori sa iert pe fratele Meu cand va pacatui impotriva mea?Pana la sapte ori?~Matei 18-21~
Cand oameni sunt suparati ,spun si fac lucruri gresite.In vremuri ca acestea e usor sa devii critic fata de cineva si sa tragi concluzii gresite.In loc sa faci asa,mai bine stai potolit si cere-I lui Dumnezeu rabdare si intelegere.

Nu-i obliga pe ceilalti saa traiasca conform trecutului lor cand tu te astepti ca trecutul tau sa fie iertat.Ceea ce semeni prin indurare va aduce rod de o suta de ori mai mult .Toti fac greseli ,deci da-le o sansa sa se reintoarca in relatia cu demnitate.

Cat ti-a luat tie sa-ti corectezi greselele din trecut?Nu cumva inca mai ai la unele din ele ?Nu te bucura ca lumea nu stie intreaga poveste a framantarilor tale?Asa ca da-le oamenilor timp da-le ocazia sa vina cu explicatii.

Poate la inceput nici macar nu-si gasesc cuvintele potrivite ,deci fii dispus sa asculti mai mult Domnul Isus s-a impacat cu slabiciunea lui Petru deoarce a stiut ce va deveni Petru intr-o buna zi .Interesant e ca atunci cand cineva la suparat pe Petru ,el sa dus la Domnul Isus si a spus:de cate ori sa iert pe fratele meu cand va pacatui impotriva mea ?Pana la sapte ori? Domnul Isus i-a zis :"...pana la saptezeci de ori cate sapte"~Matei 18-21-22~

Daca ai un licar de speranta ,aprinde acea flacare ,nu o stinge .Ei nu au nevoie de un critic,ci de cineva care sa-i incurajeze .Nathaniel Hawthorne a fost concediat dela locul de munca ,a fost devastat .Dar sotia lui i-a zis :"Acum poti incepe sa scrii acea carte pe care ti-ai dorit intotdeauna s-o  scrii".De aici a iesit "Litera stacojie"

James Whistler a dat gres la West Point (Academia Militara ).El a dat gres si in afaceri. Dar un prieten l-a incurajat sa incerce sa picteze .Iar restul este istorie .Asa ,da-le inca o sansa. ~ Cuvantul lui Dumnezeu pentru astazi~


Niciun comentariu: