~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 22 iulie 2012

SEMNEAZA CONDICA



( Daniel ) de trei ori pe zi ingenunchea,se ruga si-L lauda pe Dumnezeul lui, cum facea si mai inainte.~Daniel 6:10~
Unul din profesorii mei de seminar, CharlesW.Koller ,punea accent pe valoarea"rugaciunii de seara".In una din cartile sale ,el da o ilustratie referitoare la importanta incheierii fiecarei zile in prezenta lui Dumnezeu.El scrie : "Cu ani in urma ,inainte de a aparea ceasurile electrice, am primit un dar minunat si scump,un ceas de perete.

Arcul principal al ceasului era aproape de parghia de ajustarea vitezei,astfel ca ceasul ori era prea inainte, ori prea in urma cu ceva - niciodata nu mergea exat.Am folosit acest ceas multi ani.Cum a fost posibil ? Aveam un ceas de buzunar,o bijutarie nu alta ,care mergea cu exactitate si ,in fiecare seara ,inainte de a merge la culcare ,obisnuiam sa potrivesc dupa el cesul mare de perete.

Astfel nu era niciodata prea gresit,ca si crestini cu adevarat dedicati Domnului Isus Hristos - niciodata desavarsiti,dar care se corecteaza in fiecare seara cand semneaza constient ,condica' lui Dumnezeu la iesirea din activitatea zilei,inainte de a merge la culcare"

Daniel ne-a dat un exemplu minunat de felul in care putem face acest lucru pe parcusul intregii zilei .El "ingenunghea"de trei ori pe zi .Desigur ,putem sa inganam o rugaciune tacuta oricand si in oriceloc  - in timp ce ne imbracam ,mancam sau chiar cand conducem masina.

Dar Daniel a demostrat ca exista o mare nevoie de un timp mai indelungat pentru rugaciune,atunci cand suntem in afara lucrurilor care ne distrag atentia .Acest timp ar trebui sa includa si sfarsitul zilei ,cand vorbim cu Domnul .Lucru acesta ne va linisti inimile si ne va ajuta sa adormim in pace in paturile noastre. Cand a fost ultima data  ca"ai semnat condica lui Dumnezeu"?  ~H.G.B.~

Niciun comentariu: