~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 10 ianuarie 2012

CINSTESTE PE DUMNEZEU


"Sa iubesti pe Domnul ,Dumnezul tau ,cu toata inima ta ,cu tot sufleul tau si cu toata puterea ta.
(Deuteronom 6:5)
Cinstea lui Dumnezeu este oare tinta de capetenie a vietii noastre ,dreptarul putari noastre?In acest 
caz,El ma va cinsti.S-ar putea sa nu primesc cinste din partea oamenilor,pentru un timp; dar Dumnezeu mi-o va da,in felul Sau .


Se poate intampla  cel mai sigur miljoc de a fi cinstit de El,va fi sa primesc dispretul oamenilor daca traiesc dupa voia Sa.


Ce pot face azi, pentru a cinsti pe Domnul ?Ii voi da slava ,prin marturisire cu gura si prin o ascultare 
practica .Il voi cinsti si prin persoana mea ,si prin bunurile mele,predandu -ma Lui pentru o slujba speciala Sa ne gadim in ce fel Il putem cinsti azi.


"Mare este Domnul si foarte vrednic de lauda,si marimea Lui este nepatrunsa.(Psalmul 147:3)
C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: