~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 20 februarie 2011

AJUTORUL NOSTRU

"Deci ce vom zice noi in fata tuturor acestei lucruri?Daca Dumnezeu este pentru noi ,cine va fi impotriva noastra?" ~Romani 8:31~
-
Imprejurarile noastre sunt cateodata asa de deprimate ,ca unul sau altul este inclinat sa intrebe pe Dumnezeu ca Iosua:"Esti dintre ai nostri...?"Probabil ti-au venit deja si tie astfel de ganduri.
-
Dar oare e drept sa ne indoim de faptul ca Dumnezeu este pentru noi?El ne-a cunoscut mai diainte,El ne-a randuit mai dinainte ,El ne-a chemat ,El ne-a indreptatit;si in necazuri,in greutatile si in luptele noastre zilnice,El este "cu noi".
-
Asa ca putem zice plini de incredere:"Domnul este ajutorul meu,nu ma voi teme :ce mi-ar putea face omul:(Evrei 13:6) Dar mai exista si o alta dovada ca Dumnezeu este "cu noi",El a dat pe Fiul Sau "pentru noi".
-
Aceasta este marturia cea mai inalta a dragostei Sale.Darul lui Dumnezeu,singurul Lui Fiu,este masura darniciei Sale,iar in acest dar al Sau sunt incluse toate lucrurile .
-
Apostolul Pavel a putut spune din propiea sa experenta :"am de toate ,si sunt in belsug "(Filipeni 4:18)"Toate lucrurile ",aceasta inseamna ca toate evenimentele ,
toate imprejurarile alcatuiesc o armata de slujitori care actioneaza spre bine sub controlul superior dumnezeiesc.
-
Deci ,ce vom zice noi in fata tuturor acestor lucruri? Daca Dumnezeu este pentru noi ,cine va fi impotriva noastra?Totus in toate aceste lucruri noi sintem mai mult decat biruitori,prin Acela care ne-a iubit.(Romani 8:37) Din Samanta buna

Niciun comentariu: