~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 5 ianuarie 2011

MULTUMIRI PENTRU SPINI

"De aceea simt placere in slabiciune ,in defaimari,in nevoi ,in prigoniri ,in strimtorari,pentru Hristos...(2Corinteni 12:10)
Nu prea des Ii multumim lui Dumnezeupentru incercari,dureri ale inimii si pentru dificultatile prin care trecem.Desi suntem gata sa-I multumim pentru bunatatea Sa,uneori nu ne dam seama ca tocmai imprejurarile potrivinice sunt binecuvantari deghizate.
-
Predicatorul scotian George Matheson a avut si el aceasta problema.Si-a dat seama ca nu este la fel de gata sa-L glorifice pe Dumnezeu pentru toate lucrurile care mergeau rau ca si pentru cele ce mergeau bine.
-
Totusi ,dupa ce a inceput sa-si piarda vederea ,si-a schimbat modul de gandire .S-a zbatut cateva luni de zile cu povara grea care cazuse peste el,pana cand a ajuns la punctul in care a inceput sa se roage :
-
"Doamne ,nu Ti-am multumit niciodata pentru spinul meu .Ti-am multumit de mii de ori pentru trandafirii mei ,dar niciodata pentru tepii lor .Asteptam de la lume sa-mi dea recompensa pentru crucea mea,dar niciodata n-am vazut in crucea pe care o port gloria mea.invata-ma sa apreciez valoarea spinului meu ."
-
Cand ne socotim binecuvantarile ,sa includem si slabiciunile ,greutatile ,poverile si incercarile prin care trecem .Daca facem astfel ,vom descoperi ca Dumnezeu a
folosit dificultatile noastre mai mult decat "lucrule bune"pentru a ne ajuta sa crestem spiritual.
-
De ce asa ?Pentru ca in aceste situatii dificile descoperim atotsuficienta harului Sau.In incercari ne intoarcem spre Dumnezeu .In timp ce depindem numai de El ,
descoperim ca puterea Lui e facuta perfecta in slabiciunie(2Corinteni 12:9 )
-
Stai putin si te gandeste la modul in care te-a calauzit Dumnezeu pana aici .Cand il lauzi pe Dumnezeu pentru binecuvantarile tale .iti aduci aminte sa-I multumesti pentru spini ? - P.R.V.
Iti multumesc de-al incercarilor tumult,
C-am invatat din ele sa Te iubesc mai mult.
Si cand in focul luptei credeam ca nu mai pot sta.
Am invatat ca zilnic depind de mila Ta -Sorell

Niciun comentariu: