~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

EL SMERESTE CA SA INALTE

" Domnul saraceste si El imbogateste, El smereste si El inalta."(1Samuel 2:7)
-
Toate schimbarile care se intampla in viata mea vin de la Cel ce nu se schimba niciodata.Daca eu as ajunge bogat ,as vedea mana Sa la lucru si l-as binecuvanta;
este bine sa stiu si sa recunosc mana Lui si,daca ajung sarac ,sa-L laud din toata inima mea.
-
Cand situatia noastra in aceasta lume ajunge sa vie modesta ,sa stim ca aceasta vine de la Domnul si trebuie sa induram cu rabdare;si daca ,dimpotriva ,situatia noastra este infloritoare ,tot de la El vine si acesta ;sa primim dar si aceasta cu adanca recunostinta .In amandoua cazurile,Domnul a dat si totul este bine .
-
De obicei ,metoda lui Dumnezeu este ca sa smereasca pe cei pe care vrea sa-i inalte si sa dezbrace pe cei pe care vrea sa-i imbrace Si voia Lui este cea mai inteleapta .Daca acum eu trebuie sa indur o umilinta ,ma voi bucura ,caci voi vedea aici inceputul inaltarii mele .
-
Cu cat santem mai smeriti prin harul Lui ,cu atat vom fi ridicati in slava .Aceasta saracie care are ca tel imbogatirea noastra ,va fi bine venita .O Doamne ,Tu m-ai smerit in ultimul timp ,ca sa ma faci sa simt nimicnicia mea si pacatul meu .Este o experienta neplacuta ,dar eu Te rog sa o faci sa-mi fie de folos.
-
Te rog de asemenea sa ma faci in stare sa o port cu masura si mai mare de bucurie si o sarcina si mai mare in lucrarea Ta si, cand voi fi pregatit ,Tu sa mi le dai pentru dragostea Domnului Isus Hristos. -C.H.SPURGEON
-

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumoasa amintire... chiar daca toate lucrurile se va schimba in viata mea...El nu se va schimba. El ramane acelasi ieri , astazi si in vesnici! Mare har....

Speranta spunea...

Eu sa stiu si sa recunosc mana lui Dumnezeu in toate....
Si sa-L laud pentru tot ce face El...