~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 30 iulie 2010

TEMEREA NUMAI DE DUMNEZEU

"Asa ca putem zice plini de incredere :"Domnul este ajutorul meu ,nu ma voi teme;ce mi-ar putea face omul. ?"~Evrei 13:6~

Pentru ca Domnul nu ne va lasa nici nu va parasi ,sa fim multumiti cu partea noastra .Domnul este pentru noi ;totdeauna vom avea un prieten ,o comoara un adapost .Cu o astfel de siguranta ,putem fi independenti fata de oameni.

Sub aceasta inalta protectie ,nu vom fi niciodata ispititi sa ne plecam inaintea semenilor nostri .Dumnezeu este ocrotirea noastra ,deci putem tine capul sus .

Cine se teme de Dumnezeu ,nu are de ce sa se mai teama .Sa ramanem intr-o sfanta teama inaintea Lui si toate amenitarile prigonitorilor nu vor avea mai multa influenta asupra noastra ca suieraturile vantului .

In zilele noastre ,omul nu mai poate face impotriva noastra ceea ce face in timpul cand Apostolul scria acest verset.Atunci ce este de facut?Sa suferim dispretul lumii,caci El nu poate distruge nici un madular .

Dumnezeu ne ajuta sa nu ne temem de nimic .Daca lumea se infurie ,s-o lasam sa-si faca placerea ,dar sa nu ne temem de ea.
C.H.SPURGEON












Un comentariu:

Ellie spunea...

El este intradevar taria noastra in orice clipa!