~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 27 aprilie 2009

O CONSTIENTA MAI MARE

"...ce am auzit ,ce am vazut cu ochii nostri,ce am privit si ce am pipait ...va vestim "(1Ioan1:1,2)
Cultivarea unei constiente mai acute la prezenta lui Dumnezeu aduce trei mari benificii:
1)Tovarasie; la un moment dat vom intelege ca tovarasia oamenilor este limitata ;chiar si prietenii cei mai buni nu pot fi intodeauna "acolo"pentru noi .Se muta ,se indeparteaza sau mor Uneori nu ne inteleg .Uneori nu sunt loiali.

Daca doresti sa -ti implinesti toate nevoile tale prin altii,indiferent cat sunt de minunati,esti sortit unei vieti pline de frustare .Insa "...este un prieten care tine la tine mai mult decat un frate ."(Proverbe 18:24)Si din moment ce El "...in toate lucrurile a fost ispitit ca si noi..."(Evrei ,4:15),ne intelege complet .

Ioan a spus ca acest prieten ,care poate "fi auzit,vazut si pipait ...(parafrazat ), intodeauna asculta
,Intodeauna comunica ,intodeauna isi exprima afectiunia ,este rabdator cu noi ,ne iarta ori de cate ori ii gresim si ramane dedicat relatiei cu noi ,chiar daca-L ignoram timp indelungat.

2)Incredere: calatoria ta nu va fi lipsita de furtuni .A nimanui nu este .Insa constienta prezentei lui Dumnezeu iti va permite sa le infrunti increzator ,stiind ca viata nu-ti va putea arunca nici un lucru pe care nu-l poti respinge cu puterea sa.

3)Compasiune ; Cu cat mai mult Timp petreci in compania Domnului Isus Hristos ,cu atat vei deveni mai asemanator Lui .Priveste ce i s-a intamplat lui Ioan .Tanar fiind ,a dorit sa distruga un sat pentru ca unii dintre locuitorii acestuia nu-l doreau pe Domnul Isus acolo (vezi Luca ,9:54)
insa dupa o viata petrecuta in prezenta lui Dumnezeu ,a scris:"Cine nu iubeste ,n-a cunoscut pe Dumnezeu :pentru ca Dumnezeu este dragoste."(1Ioan ,4:8)

Preluat din Cuvantullui Dumnezeu
pentru astazi Meditatiizilnice

Niciun comentariu: