~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 2 septembrie 2008

Ce faci tu pentru Mine?

"Dar El era strapuns pentru pacatele noastre,zdrobit pentru faradelegile noastre.Pedeapsa ,care ne da pacea, a cazut peste El ,si prin ranile Lui sintem tamaduiti.

Ce faci tu pentru Mine?

Contele Nikolaus von Zinzendorf (1700-1760) a fost crescut de mic copil de bunica sa si de o matusa.Amindoua erau femei foarte evlavioase si i-au dat copilului o educatie aleasa ,care a determinat intregul curs al vietii sale.

Tinar fiind ,a vizitat galeria din Dusseldorf si privind picturile ,atentia i-a fost atrasa de un tablou "Ecce Homo"(Iata Omul),ce reprezenta suferintele Domnului Isus Hristos .dedesubt erau scrise cuvintele:"Aceasta am facut Eu pentru tine;ce faci tu pentru Mine?"

Tabloul era lucrat de un pictor credincios.Dupa trezirea spirituala de care a avut parte prin citirea bibliei ,pictorul dorea sa impartaseasca si altora bucuria pe care o primise .Dar el nu stia sa predice ,dar stia sa picteze .Dupa multa rugaciune a facut acel tablou si l-a daruit galeriei de pictura din orasul sau .Adeseori ,pictorul statea intr-un colt al salii si se ruga ,ca Dumnezeu sa lucreze la inimile celor ce se opreau in fata tabloului.

Cind tinarul conte s-a oprit in fata tabloului ,absorbit de cele ce vedea si citea ,
l-a privit multa vreme .Un fior i-a strabatut sufletul .Inima i s-a lipit de Domnul Isus si apoi a dorit sa raspunda la intrebarea :"Ce faci tu pentru Mine?"de H.DEAGE

Niciun comentariu: