~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 26 iunie 2020

SUPUNE-TE SCOPULUI LUI DUMNEZEU




















"Daca vorbeste cineva, sa vorbeasca cuvintele lui Dumnezeu.Daca slujeste cineva, sa slujeasca dupa puterea,pe care i-o da Dumnezeu: Pentruca in toate lucrurile sa fie slavit Dumnezeu prin Isus Hristos, a caruia este slava si puterea in vecii vecilor! Amin"(1Petru 2:11)

Un lucrator crestin trebuie sa invete fie un om al lui Dumnezeu de mare valoare si excelenta in mijlocul unei multitudini de lucruri saracaciase si lipsite de valoare.

Nu protesta niciodata spunand:" Daca as fi altundeva!"  Toti oameni lui Dumnezeu sunt oamenii obisnuiti care au fost facuti extraordinari prin scopul pe care li l-a dat Dumnezeu.

Daca nu avem scopul corect adanc inradacinat in mintea si inima noastra,vom fi foarte curand abatuti de la capacitatea de a-I fi de folos lui Dumnezeu.

Noi nu suntem lucratori pentru Dumnezeu pentru ca asa am ales noi . Multi oameni aleg in mod deliberat sa fie lucratori, Insa nu au in ei scopul harului atotputernic al lui Dumnezeu si nici Cuvantul Sau maret.

Inima, cugetul si sufletul lui Pavel erau in intregime mistuite de scopul maret al lucrarii pe care a venit Isus Hristos sa o faca, si el nu a pierdut niciodata din vedere acest scop.

Trebuie sa avem mereu in fata acest adevar central-"...pe Isus Hristos si pe El rastignit" (1 Corinteni 2:2)."Eu v-am ales pe voi..." (Ioan 15:16) Pastreaza aceste cuvinte ca pe o minunata aducere-aminte in teologia ta.

Nu Tu L-ai ales pe Dumnezeu ci El te-a ales pe tine .Dumnezeu este la lucru in viata ta, prelucrandu-te,  frangandu-te,  modelandu-te si facand intocmai cum doreste El.

Si de ce procedeaza astfel? Pentru un scop- ca sa poata spune:"Acest este un barbat dupa inima Mea, iar aceasta este o femeie dupa inima Mea."

Noi trebuie sa fim in mana lui Dumnezeu, astfel incat El sa ii poate aseza pe altii pe Stanca- adica Isus Hristos-asa cum ne-a asezat pe noi.

Sa nu alegi niciodata sa fii un lucrator, Insa odata ce Dumnezeu ti-a incredintat chemarea Sa, va fi vai de tine daca te vei abate de la ea la dreapta sau la stanga,vezi(Deuteronom 28 :14).

El va face cu tine ceea ce nu a facut niciodata inainte de a-ti  fi incredintat chemarea Lui si va face cu tine ceea ce nu face cu alti oameni. Ingaduie-I sa-Si implineasca voia in viata ta.

{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: