~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 19 iunie 2020

CUM SA NE REZOLVAM PROBLEMELE





















"Inima omului se gandeste pe ce cale sa mearga,dar Domnul Ii indreapta pasii.(Proverbe16:9)
Incredinteaza-ti lucrarile in mana Domnului ,si iti vor izbuti planurile.Proverbe 16:3)

In al cincilea rand, tu trebuie sa stii ca nu este suficient doar sa vezi problema, ci trebuie sa cauti oportunitatea.

Cand presedintele John Kennedy a fost intrebat cum a devenit erou de razboi, el a glumit zambid:
"A fost simplu .Cineva mi-a scufandat vaporul!"

Desi este adevarat ca unele persoane au o viziune si o urmeaza, de cele mai multe ori impotrivirea paveaza drumul spre succes.

Asa s-a intamplat si in cazul unui om a carui afacere era pe punctul de a da faliment: "Ii plateam serifului cinci dolari pe zi  ca sa amane hotararea judecareasca care avea ca obiect mica mea fabrica.
Apoi a venit omul de la gaz si pentru ca nu-i puteam plati factura, mi-a taiat imediat gazul.

Ma aflam in miezul unor experimente foarte importante, iar faptul ca cei de la gaz m-au aruncat in intuneric m-a infuriat atat de tare incat am inceput imediat sa ma documentez despre tehnica si economia gazului si m-am hotarat sa incerc sa vad daca nu cumva electricitatea poate inlocui gazul si sa-i invat minte pe cei de la gaz."

Acest om a fost Thomas Edison, fondatorul companiei  General Electric. Problemele sunt ceasul desteptator al creativitatii. Daca alegi sa te trezesti si sa te ridici, Problemele te vor ajuta sa-ti folosesti abilitatile cu care te-a inzestrat Dumnezeu, sa-ti strangi resursele si sa mergi mai departe.

Adevarul este ca, fara anumite probleme, am ajunge in locuri ne dorite, cu persoane ne potrivite, facand lucruri gresite. "Inima omului se gandeste pe ce cale sa marga, dar Domnul ii indreapta pasii (Proverbe 16:9)

Din suferinta rasare  scopul, si din dezastru apare directia. Asa, dar vorbeste cu Dumnezeu despre problema ta,  si lasa-L sa-ti arate potentialul si solutia pe care le-a pregatit pentru tine.

{coordonatori Bob & Deby }

Niciun comentariu: