~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 22 iulie 2018

SA NE RUGAM CU PERSEVERENTA!


















"In adevar, fagaduintele lui Dumnezeu, oricate ar fie ele, toate in El sunt "da "si de aceea "Amin"
(2Corinteni 1:20)
"Si voi Ma veti chema, si veti merge; si Ma veti ruga, si Eu va voi asculta .Si Ma veti cauta  si Ma veti gasi, pentru ca Ma veti cauta cu toata inima voastra." (Ieremia29:12-13)

Ce promisiune pretioasa contin aceste versete: "voi Ma veti ruga si Eu va voi asculta."Ma veti cauta si Ma veti gasi"! Insa trebuie sa remarcam expresia: "pentru ca Ma veti cauta cu toata inima voastra".

Buzele rostesc adesea foarte multe, in timp ce inima ramne in neconcordanta totala cu ce spun ele. Domnul spusese mai inainte despre Israel prin profetul Isaia: "Poporul acesta se apropie cu gura lor,...dar inima lor este departe de Mine."(Isaia 29 :13)

Adevarata rugaciune trebuie sa vina din inima. Unul din motivele pentru care Domnul ingaduie sa trecem prin dificultati este sa invatam cum sa ne rugam din inima.

Gasim adesea in Cuvantul lui Dumnezeu ca, atunci cand oamenii au trecut prin incercari grele ,au strigat catre Domnul si El i-a ascultat; acest strigat catre Domnul este adevarata rugaciune din inima .

Dar trebuie sa ne cercetam inima inainte de a ne ruga.In Psalmul 66:18 citim: "Daca as fi pastrat nelegiuire in inima mea, Domnul nu m-ar auzi".A ne ruga din inima si a avea o inima curata sunt doua lucruri obiligatorii, daca vrem sa primim raspuns la lugaciunile noastre.

Asa cum citim in Evrei 10:19-20: "Avand deci fratilor indrazneala sa intram in locurile sfinte,...sa ne apropiem cu inima sincera,...avand inimile curatite de o constiinta rea".

Sa ne rugam cu perseverenta! Sa ne rugam dintr-o inima curata!Si sa ne rugam cu un real simtamant al nevoii! Doar daca facem asa putem astepta raspuns la rugaciunile noastre.{A.M.Behnam}


               O,  creste-mi iubirea, iubite Isus,
               In starea si-n locul in care m-ai pus!
               Sa port pretutindeni  belsugu-i de har
                 Si-a ei revarsare sa n-aiba hotar
             

Niciun comentariu: