~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 29 septembrie 2017

NE PASA?




















"Dar Dumnezeu Isi arata dragostea fata de noi prin faptul ca, pe cand eram noi pacatosi , Hristos a murit pentru noi.(Romani 5:8)

John Griffin lucra la podul feroviar rabatabil, ce traversa raul Missisipi. Intr-o zi de vara a anului 1937,Griffin la luat la serviciu si pe fiul sau de opt ani, Greg. La pranz, Griffin a ridicat podul pentru a permite vaselor sa treaca si s-a asezat pe podul de observatie unde a inceput sa manance.

Timpul a trecut foarte repede. Deodata, un fluierat prelung l-a anuntat ca un tren se apropia de pod; era expresul de Memphis care transpota peste 400 de oameni. Griffin a sarit de la locul unde era si s-a grtabit spre turnul de control .

Pe cand se uita sa vada daca nu este vreo nava inainte de a cobora podul,Griffin s-a uitat in jos si l-a vazut pe fiul sau care cazuse chiar in spatiu unde urma sa coboare podul.Situatia era disperata,coborarea podului insemnand automat moartea fiului sau .

Din departare, fluieratul locomotivei s-a auzit si mai strident. Acolo jos se afla totusi fiul sau.Pe de alta parte erau peste patru sute de oameni in acel tren care se apropia tot mai mult.Acoperandu-si fata, el a tras maneta care a coborat podul peste fiul sau.


Cand Griffin si-a ridicat fata scaldata in lacrami si s-a uitat pe geamurile trenului, a vazut in tren oameni de afaceri care-si citeau nepasatori ziarul, doamne imbracate elegante care jucau carti,copii care mancau inghetata. Nimeni nu a privit spre punctul de control,nimeni nu a observat ce se intamplase.

In agonie , Griffin a tipat in urma trenului: "Eu mi-am sacrificat fiul pentru voi ! Chiar nu va pasa?" dar trenul a continuat sa mearga...

Ma intreb daca Dumnezeu ar privi spre pamantul nostru, oare ce ar zice?  Nu cumva ar zice ca si Griffin:"Mi-am sacrificat Fiul pentru voi.Chiar nu va pasa?Alergati doar pentru ale voastre.Chiar nu va pasa?"

Cu doua mii de ani in urma ,Cineva a murit pentru noi . Pe dealul Golgota a fost strivit de greutatea pacatului care apasa. Ma intreb: Oare ne pasa? Chiar ne pasa?

Acum cand aceste randuri sunt citite este poate bine sa facem un semn catre Dumnezeu ,un semn ca ne pasa. Poate ca Cel mai bun semn ar fi o rugaciune tainica in care sa spunem: Doamne vreu sa stii ca mie imi pasa.

Imi pasa ca Fiul Tau, Creatorul,Judecatorul,Mijlocitorul, Mantuitorul a murit pentru mine si vreau sa stii ca iti voi ramane vesnic recunascator". {Georgel Pirlitu Privind prin ochii lui Dumnezeu}

Niciun comentariu: