~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 17 martie 2017

UN INDEMN PENTRU SUFLETUL TAU




















"In mijlocul strmtorarii am chemat pe Domnul: Domnul m'a ascultat si m-a scos la larg.
(Psalmul 118:5)
"Caile lui Dumnezeu sint desavarsite, Cuvantul Domnului este incercat: El este un scut pentru toti cei ce alearga la El". (Psalmul 18 :30)

Si acum UN INDEMN PENTRU SUFLETUL TAU. O, de l-ai asculta! La intrebarea: "De unde-mi
va veni ajutorul?" eu am cautat sa-ti sublinez raspunsul Psalmistului. Domnul este in stare sa te ajute, dar tu trebuie sa-ti ridici ochii spre El, sa ceri ajutorul Lui. Psalmistul spunea: "imi ridic ochii spre munti... "

Pe un munte cu varful in forma de capatana, pironit pe o cruce de lemn noduros, a fost rastignit, Domnul prin care au fost facute toate lucrurile."Si nimic din cea fost facut n-a fost facut fara El "(Ioan 1:3) Ca sa ne ajute pe noi pacatosii,pe El "Dumnezeu L-a facut pacat pentru noi,ca noi sa fim neprihanirea lui Dumnezeu in El". ( 2 cor.5:21)

El ne-a inlocuit pe noi in moarte,ca noi sa putem fi cu El in glorie. Prin suferintele Sale, El m'a ajutat sa cred dragostea lui Dumnezeu si sa primesc prin credinta ispasirea Sa, iertarea pacatelor mele,
Pacatele care m'a chinuit, s'au dus povara a fost luata, iar in locul framantarii, s'a facut pace in sufletul meu .

Ca si crestinul din cartea lui Bunyan, cand am privit la El, am fost mantuit.De aceea iti spun: ridica-ti si tu ochii spre El. De la El iti vine ajutorul sa fii mantuit de tot trecutul tau.
Dar nu numai pentru mantuire, ci si pentru traire, pentru viata prezenta, tot de la El iti vine ajutorul. De la toate framantarile, de la necazuri, de la boale de la ispite si incercari ridica-ti ochii spre El. Spre El, numai spre El!

Atunci ai sa vezi ajutorul Lui, mana Lui plina de binecuvantari ce ti le ofera. Atunci intelegi cat de adevarate sunt cuvintele: "Cand iti intorci privirele spre El, te luminezi de bucurie si nu ti se umple fata de rusine"Psalmul 34:5) Privirea spre pamant ma intuneca; privirea spre El ma insenineaza, ma fericeste.

O, fratele meu, prietenul meu, care suspini, tu care tanjesti dupa ajutor, ridica-ti privirea spre Domnul. Numai la El e ajutorul.Striga dupa ajutorul Lui.Nu te rusina. Nu te indoi. El poate ajuta, dar nu ajuta pe nimeni cu forta, ci omul trebuie sa strige, sa ceara ajutorul Lui.

Toti cei ce L-au chemat, au fost ajutati. El a coborat ca Samariteanul milos langa cel cazut intre talhari, a spalat ranile lor, a pus balsam alinator si i-a ridicat din starea lor. De acest ajutor si tu ai nevoie .
Ai nevoie ca sa fii mantuit, sa-ti traiesti viata in curatie si tindu-te de mana sa  te treaca cu bine chiar prin Valea Umbrelor Mortii si prin apele reci ale Iordanului Mortii, spre a ajunge pe tarmul celalalt al eternitatii.

Experimentati aceste cuvinte si apoi marturisiti, spuneti si altora: "Ajutorul imi vine de la Domnul
care a facut cerul si pamantul".Glorie Lui ! {Petru Popovici}


Niciun comentariu: