~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 1 octombrie 2015

ROADA DUHULUI




















"Roada Duhului, dimpotriva,este:dragostea,bucuria,pacea,
indelunga rabdare,bunatatea, facerea de bine,credinciosia,
 blandetea,infranarea poftelor,
impotriva acestor lucruri nu este lege.(Galateni5:22-23)

Roada Duhului bogata,toarn-o, Doamne peste noi,
Dragostea cea mai curata sa se tese in nevoi.

Indelunga Ta rabdare,dovedita-n veacuri mii,
Sa o simt mai arzatoare,sa te-astept pana-ce Tu vii

Bunatatea Ta de Tata fa sa o arat mereu,
Printr-o facere de bine pentru cei din jurul meu.

Da-mi credinta si putere in traire-n lupta mea
Si ma apara-n dureri,cat ar fi viata de grea!

Bucuria Ta cea sfanta toarn-o, Doamne-n viata mea,
Precum ingerii Iti canta, glasul meu la fel as vrea

Da-mi blandete si indurare,bun sa fiu pe acest pamant,
Tine-ma Isuse, tare,ascultand de al Tau Cuvant.

Si ajuns pe patul mortii,lasa-mi pace-n suflet lin
Sa luceasca-n besna noptii ca luceafarul senin.
                                                  (C.H.S.)



Niciun comentariu: