~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 4 august 2015

CREDINTA UNUI COPIL



















"Eu sunt sarac si lipsit,dar domnul se gandeste la mine.Tu esti ajutorul si izbavitorul meu;nu sabovi,
Dumnezeule!(Psalmul 40:17)

Parintii lui Ionel au plecat dintr-o tara saraca din Europa in America,unde sperau sa duca o viata mai usoara.Dar tatal nu a gasit de lucru mult timp ,iar mama a cazut bonlava la pat.

Au ajuns intro mare saracie .Micutul Ionel vedea bine ca toate lipsesc din casa si suferea mult din aceasta pricina.Dar ce putea face? tot gandindu-se la saracia din casa ,ii trecu prin minte un gand.

Isi aminti ca la scoala auzise vorbindu-se despre copiii credinciosi ca au in cer un Prieten bun si puternic,pe Isus Hristos.Lund stiloul ,scrise urmatoarele:

"Scumpul meu Isus ,vara asta am strabatut oceanul cel mare si de atunci mama este tot bonlava.Nu vrei sa-i trimitiTu ceva, care s-o vindice?Scumpul meu Isus,trimite si tatalui meu de lucru,ca sa poata sa cumpere haine calduroase si ceva de mancare! Si daca vrei, fa aceste lucruri repede,caci mi-e frig si foame!Noi locuim pe strada 135,in New Work Micul tau amic,Ionel."

Citi inca odata scrisoarea si scrise pe plic:"Pentru Isus din cer."Apoi alerga sa o puna cu mana in cutia postala.
Functionarea ,care sorta scrisorile la posta ,era o buna crestina si,ajugandu-i in mana scrisoarea lui Ionel ,ramase mirata de adresa. O deschise si o citi. Ochii i se umplura de lacrami si-si zise : "Credinta copilului nu va fi inselata."

Chiar in seara aceea istorisi intamplare catorva prieteni ,care au fost miscati de cele scrise de Ionel.
Acestia i-au venit in ajutor,fiecare cu ce au putut si i-au trimis un pachet,in care au pus haine pentru tatal sau ,paturi calduroase si alimente de tot felul pentru mama baiatului ,iar pentru copilas o bancota de 10 dolari.

Acest pachet a fost insotit de o scrisoare a functionarei adresata lui Ionel.Aceasta ii scria ca randurile sale au cazut in mana slujitorilor lui Isus si ca acestia ii trimiteau din parte Stapanului lor acceste daruri.
Ce mare a fost bucuria tuturor cand au deschis pachetul si au gasit atate lucruri bune ! Iata cum a fost rasplatita credinta micutului Ionel !
Cand esti in strimtorare,Cand totu-n jur se naruie,Cand nu ami ai pe nimeni ,Alearga la Isus !
~Samanta buna~

Niciun comentariu: