~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 6 iulie 2013

CALEA SPRE CUNOASTERE



"Daca vrea cineva sa faca voia Lui,va ajunge sa cunoasca..."(Ioan7:17)

Regula de aur a cunoasterii spirituale nu este cautarea intelectuala ,ci ascultarea.Daca un om cauta cunostinte stiintifice,calauza lui este curiozitatea intelectuala ;dar daca vrea sa inteleaga invataturile lui Isus,el poate ajunge la acesta numai prin ascultare.

Daca lucrurile sunt intunecate pentru mine ,atunci pot fi sigur ca exista ceva ce nu vreau sa fac.Intunericul intelectual este rezultatul ignorantei ;intunericul spiritual este rezultatul neascultarii mele de a face un anumit lucru.

Nici un om nu primeste un cuvant de la Dumnezeu fara sa nu fie in acelasi timp incercat in privinta lui.Noi suntem neascultatori si apoi ne miram de ce nu propasim spiritual 

Daca atunci cand vii la altar - a spus Isus -,iti aduci aminte ca fratele tau are ceva impotriva ta...nu-Mi mai spune nimic ,ci du-te  mai intai si rezolva-ti stiuatia aceea .

Invatatura lui Isus ne atinge exat unde trebuie .Nu putem sa-L insalam nici o clipa .El ne educa in cele mai mici amanunte .Duhul lui Dumnezeu scoate la iveala duhul de autoaparare si ne face sensibili la lucruri care nu ne-am gandit niciodata inainta.

Cand Isus te invata un lucru din Cuvantul Sau,nu te sustrage de la aceasta .Daca o faci ,vei deveni un inselator religios.Fii atent la lucrurile fata de care dai din umar cu nepasare si vei descoperi de ce nu cresti din punct de vedere spiritual

Intai du-te  --cu riscul de a fi considerat fanatic,trebuie sa asculti de ceea ce-ti spune Dumnezeu.

~Oswald Chambers~

Niciun comentariu: