~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 25 mai 2012

NU TE TEME



"El Si-a pus mana dreapta peste mine si a zis "Nu te teme ! Eu sunt Cel dintai si Cel de pe urma ,Cel viu."~Apocalipsa 1 17-18~

In Biblie ,Dumnezeu ne asigura de multe ori:"nu te teme!"Sa ne amintim aztazi cateva versete :"Nu te teme de nimic,caci Eu te izbavesc,te chem pe nume :esti al Meu "(Isaia 43:1)Asa vorbeste Domnul celui care a venit la Dumnezeu cu pacatele sale si a primit atat iertarea ,cat si salvarea.

El este pentru timp si pentru vesnicie proprietatea Mantuitorului sau Isus Hristos !Ce siguranta !"Nu va temeti de nimic ,stati pe loc ,si veti vedea izbavirea ,pe care v-o va da Domnul in ziua aceasta."(Exod 14:13)
Domnul si Mantuitorul nostru Se ingrijeste de noi zilnic.

"Nu te teme ,crede numai!" (Marcu 5:36 ).Nu gandi ca Domnul nu nu-ti asculta rugaciunea ,daca nu vezi astazi implinirea ei .Prin cuvintele:Nu te teme ",Domnul doreste sa-ti ia indoiala si sa te imbarbateze .El chiar iti spune :"Am auzit rugaciunea ta si am vazut lacramile tale "!Isaia 38 :5)

"Avrame ,nu te teme :Eu sunt scutul tau si rasplata ta cea foarte mare "(Geneza 15:1) Cine se increde in Dumnezeu ca Avram ,nu se teme. Pentru toti care si-au pus increderea in Dumnezeu ,El este un scut ocrotitor ,"...un ajutor ,care nu lipseste niciodata in nevoi."~Samanta buna~

Niciun comentariu: