~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 21 mai 2012

DUMNEZEU CARE NU TE PARASESTE NICIODATA



"Caci El Insus a zis: "Nicidecum n-am sa te las,cu nici un chip nu te voi parasi".~ Evrei 13:5 ~

Incotro se indreapta gandurile mele?Se indreapta ele catre ceea ce a spus Dumnezeu sau catre lucrurile de care ma tem?Doar repet ceea  ce spune Dumnezeu sau invat sa spun ceva dupa ce am auzit ce spune El ?"El Insusi a zis ;"Nicidecum n-am sa te las,cu nici un chip nu te voi parasi ".

Astfel ca putem spune plini de incredere :"Domnul este ajutorul meu ,nu ma voi teme .Ce mi-ar putea face omul?'Nicidecum n-am sa te las"- in ciuda tuturor pacatelor,a egoismului, a incapatanarii  si a nesupunerii mele.L-am lasat eu intr-adevar pe Dumnezeu sa-mi spuna ca nu ma va parasi niciodata ?

Daca am auzit aceste cuvinte ale lui Dumnezeu ,atunci sa le ascult din nou."Cu nici un chip nu te voi parasi".
Uneori nu greutatile vietii ma fac sa cred ca Dumnezeu ma va parasi,ci munca de rand .Cand nu exista nici o dificultate mare de trecut ,nici o viziune ,nimic minunat sau frumos ,ci doar zile obisnuite care vin si pleaca,pot eu auzi aceasta promisiune a lui Dumnezeu in mijlocul acestor lucruri?

Noi avem ideea ca Dumnezeu va face ceva exceptional ,ca El ne pregateste si ne modeleaza mereu pentru vreun lucru extraoridinar,dar,pe masura ce continuam sa crestem in harul Sau ,descoperim ca Dumnezeu Se slaveste pe El Insusi aici si acum ,chiar in acest moment.Daca ne bazam pe asigurarea pe care ne-o da Dumnezeu,primim o putere uimitoare si invatam sa cantam in zilele si pe caile obisnuite ale vietii.~Oswald Chambers ~

Niciun comentariu: