~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 5 februarie 2012

FAGADUINTILE BIBLIE PENTRU TINE


"El ne-a dat fagaduintele Lui nespuse de mari si scumpe ,ca, prin ele sa va faceti partasi firii dumnezeiesti."
(2 Petru 2:4)


Pentru a gasi pacea inimii.  Domnul Isus a zis: "Va dau pacea Mea ;nu v-o dau cum v-o da lumea .Sa nu vi se tulbure inima ,nici sa nu se inspaiminte"(Ioan 14:27)

Sub greutatea imprejurarilor .   "Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati si eu va vi da odihna ."(Matei 11:28)

Inainte de a lua o hotarare importanta .   "Eu -zice Domnul _te voi invata si-ti voi arata calea pe care trebuie sa s-o urmezi ;te voi sfatui si voi avea privirea indreptata asupra ta."(Psalmul 32:8)

In incercare.   "Binecuvantat sa fie Dumnezeu Tatal Domnului nostru Isus Hristos .Parintele indurailor si Dumnezeul orcarei mangaeri,care ne mangaie in toate necazurile noastre."(2Corinteni1:3-4)

In timpul boli .   'De alta parte ,stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spe binele celorce...sant chemati dupa planul Sau." (Romani 8:28)

In fata vesniciei    "Adevarat ,adevarat va spun ca cine aude cuvintele Mele ,si crede in Celce M'a trimes ,are viata vesnica ,si nu vine la judecata ,ci a trecut din moarte la viata.(Ioan 5:24) 

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce har sa avem Cuvantul Domnului... gasim raspunsul la orice problema/bucurie din viata noastra.

"Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea..."

Iti doresc o zi binecuvantata!

Speranta spunea...

Da,asa este:"Cuvantul Domnului este incercat El este un scut pentru toti cei ce alearga la El."

Multumesc pentru vizita...

Multe binecuvantari iti doresc!