~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 19 septembrie 2011

CREDINTA ADEVARATA


"Arata-mi credinta ta fara fapte si eu iti voi arata credinta mea din faptele mele.

(Iacov 2:18)

Credinta salvatoare este totdeauna aceea care se manifesta prin fapte. Ea ne face nu numai sa ne incredem in Dumnezeu pentru toate nevoile zilnice, dar ea este si motivatia faptelor noastre bune .


Una dintre cele mai puternice marturii a raportului dintre crestinism si suferinta umana si nevoile ei este tocmai binele pe care il fac credinciosii datorita relatiei lor cu Domnul Isus Hristos Hristos .


De exemplu, in secolul al 17-lea, profesorul August Francke a fondat si a condus un mare orfelinat in Germania. In secolul al 18-ela, George Whitefeld a facut acelas lucru in America. In secolul al 19-ela, George Muller a pus bazele unui orfelinat care devenit caminul a peste 2000 de tineri din Anglia. C.H. Spurgeon a pus bazele unei misiuni de ajutore a copiilor saraci si ai nimanui din Londra. Toti acesti barbati au fost crestini adevarati.


Intr-una din zile, un necredincios l-a atacat pe Spurgeon in credinta sa.(Anglia anilor 1800 avea societati de liberi-cugetatori care nu facea nimic pentru a-i ajuta pe saraci, dar denuntau credinta in Domnul Isus Hristos ). Spurgeon i-a amintit necredinciosului de binele ce izvoreste din crestinismul evanghelic .


Apoi, printr-o afirmatie similara cu strigatul triumfal al lui Ilie, a declarat: "Dumnezeu care raspunde prin orfelinate, acela sa fie adevaratul Dumnezeu !" (1Regi 18:24)


Poate ca nu vom ajunge ca faptele pe care le facem sa fie amintite pe paginile istoriei, dar in sfera noastra limitata de influienta putem fi folositi de Dumnezeu pentru a aduce binecuvantari oamenilor aflati in nevoi. Orice fapta buna facuta altora in numele Domnului Isus exprima credinta noastra prin fapte .

-D.J.D.


2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce buna amintire ca sa "putem fi folositi de Dumnezeu pentru a aduce binecuvantari oamenilor aflati in nevoi"...
Domnul Isus sa ne ajute sa fim placuti inaintea Lui...in orice facem...ca pentru slava Lui.

Multumesc pentru incurajare...Domnul Isus sa te binecuvinteze!

Speranta spunea...

Ellie ,sa sti ca ma bucur cand ma vizitezi .Si chiar imi dai curaj ca sa m-ai scriu.
De multe ori imi trece prin minte un gand; sa ma opresc sa nu m-ai scriu.

Domnul Isus sa te binecuvinteze!