~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 12 februarie 2010

ASTEPTARE IN TACERE

"Bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului.(Plangerile lui Ieremia 3:26 )
Idealurile vietii noastre nu se realizeaza intotdeauna .Dumnezeu aduna binecuvantarile si fagaduintele noastre si ne trimite negatia Sa ascunsa intr-o aureola de dragoste .Ca si multi inaintasi pe calea credintei ,nu vom putea gasi cuvantul sau momentul refuzului,dar vom fi purtati cu iubire ,cu grija si bunatatea lui Dumnezeu in lungul dialog al vietii.

Numai in clipe de mare atentie ,de cercetare de noi insine descoperim ca nazuinta noastra nu era destinata sa se realizeze exact asa cum am socotit noi .

Intr-o zi vom intelege ca Dumnezeu a avut un motiv pentru fiecare "nu"rostit de-a lungul pribegiei noastre pe pamant .Daca am putea sa-l ducem ,sa-l suportam ,Dumnezeu ni l-ar descoperim imediat ."Mai am sa va spun si alte lucruri ,dar acum nu le puteti purta ".(Ioan16:12)

Este mai bine sa asteptam in tacere si sa nu fortam cunoasterea tainelor Sale.
Dar vine timpul ,posibil chiar in viata de aici ,dar cu siguranta in cea viitoare .

Cand Cuvantul Domnului va veni la noi si de la inaltimea anilor vom intrezari ,de ce ne-a calauzit Dumnezeu asa si nu altfel .Atunci vom intelege pe deplin asteptarea in tacere.

Preluat din Samanta buna

2 comentarii:

Ellie spunea...

Da este bine sa asteptam in tacere. Ca El totmereu ne asculta si ne ajuta! Intro zi o sa intelegem de ce voia Lui a fost perfecta.

Speranta spunea...

Bine este sa astepti...intacere ajutorul Domnului .