~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

INTELEPCIUNE CELOR CE O CER

"Daca vreunuia dintre voi ii lipseste intelepciunea,s-o ceara de la Dumnezeu ,care o da tuturor cu mana larga si fara mustrare ,si ea ii va fi data ."(Iacov .1-5.)

"Daca vreunuia ii lipseste intelepciunea !"De fapt ,pentru mine nici nu mai este "daca",sant sigur ca imi lipseste .Ce stiu eu ?.Cum pot sa-mi calauzesc pasii?Cum as putea eu sa calauzesc si pe altii?Doamne eu sunt numai nebunie si n-am nici o intelepciune .

Dar Tu zici :S-o ceara de la Dumnezeu "si iata ca eu o cer .Aici ,la picioarele Tale,Te rog sa ma urmaresti cu dumnezeasca Ta intelepciune in valtoarea grijilor zilnice si mai ales a zilei de azi .
Caci marturisesc ca, daca Tu nu m-ai pazi de ratacire ,eu as lucra ca un nebun ,chiar in lucrurile
cele mai usoare .

Tu imi fagaduiest aici o invatatura luminoasa si n-am nevoie nici de invatator ,nici de meditator ca sa mi-o insusesc .O dai cu mana larga,fara plata ,chiar unui nebun lipsit de intelepciune .
Iti multumesc pentru aceasta fagaduinta adevarata :"si ea ii va fi data".

Nici un intelept al acestei lumi nu va puta pricepe intelepciunea ascunsa pe care Tu o dai copilului Tau.
C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: