~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 26 decembrie 2008

NU VOI UITA ,DOAMNE NICIODATA

Nu voi uita, o Doamne ,niciodata
Iubirea Ta cu care mai iubit ,
Si am sa-Ti cant in viata mea pribeaga
Mi-ai spus ca -mi ierti pacatul cel cumplint.

Mi-ai spus sa vin la Tine intodeauna ,
Ca ma primesti ca pe un copil al Tau .
Ca-i jugul bun si sarcina usoara ,
Si ma ajuti in chinul cel mai greu.

In orce greu imi dai Tu biriuinta ,
Cand nu gasesc la nimeni ajutor.
Am sa pasesc spre Tine in umilinta ,
Sa pot sa ajung la al vietii izvor.

Un dor mai am si eu ,o scump Isus ,
Cand vei veni sa-Ti ies inaintea Ta.
Sa fiu cu acei ce sunt in haine albe ,
Ce vor iesi spre intampinarea Ta.
Cantat de Aura Raica

Niciun comentariu: