~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 28 decembrie 2008

"NICOVALA SUFERINTEI"

  • "Iata, chiar si suferintele mele erau spre mantuirea mea."

Geniul se poate forma in linistea bibliotecilor ,dar taria de caracter este de multe ori rezultatul unei vieti traite pe "nicovala suferintei ".Iata cateva argumente :

John Milton a scris cele mai frumoase poezii dupa ce si-a perdut vederea .

Ludwig van Beethoven a scris unele din cele mai mari capodopere dupa ce a surzit.

Ziaristul Henry Stanley ,crescut intr-un orfelinat saracacios ,a deprins acolo taria si
rezistenta necesara pentru a-l cauta pe misionarul Livingstone in jungla Africii.

William Wilberforce,eroul luptei impotriva sclaviei din imperiul britanic ,n-ar fi putut rezista
nici o singura zi fara calmante impotriva durerii,dar sa straduit intodeauna sa ia cea mai mica
doza cu putinta.

Scritorul rus Soljenitan a scris :"Fii binecuvantata tu,inchisoare"Anii petrecuti acolo i-au dat taria de caracter necesara pentru lupta impotriva nedreptatilor.
Apostul Pavel a scris:"Suferintele din vremea de acum nu sunt vrednicesa fie puse alaturi cu slava viitoare" (Romani 8 -18 )).
Acest articol este luat din
Saminta buna


Niciun comentariu: