~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 2 august 2008

UITA SI IARTA

Nu zice:"Ii voi intoarce eu raul!"Nadajduieste in Domnul,si El te va ajuta.(Prov.20:22)
Nu te grabi.Lasa treaca minia ta. Nu zice si nu face nimic pentru a te razbuna (Rom,12:17).Sigur ca vei lucra cu nechibzuinta ,lund batul pentru a te rasbuna;si vei fi departe de a te arata astfel Duhul Domnului Isus.Este mai multa nobilete pentru tine sa ierti si sa treci cu vederea purtarea rea a aceluia care ti-a aratat-o .Daca lasi sa se invenineze in tine amintirea unui rau primit,gindindu-te sa-l intorci,inseamna a pastra in inima ta o rana deschisa ,care atrage altele.Mai de graba uita si iarta.
Daca ve gasi cu cale ca trebuie sa faci ceva ,caci altfel vei fi inpierdere ,atunci urmeaza sfatul care-ti este dat aici;"Nadajduieste in Domnul si El te va ajuta!"
Aceast sfat nu te costa niciun banut ,si totusi inaintea Lui are mare valoare.Ramii linistit !Asteapta pe Domnul si spune-ipasul tau!Deschide inaintea Domnului scrisoarea lui Rabsache (2 Imp.19);numai acesta va fi pentru inima ta tulburata,
o usurare. Nu ai fagaduinta ;"El te va ajuta"? El va gasi miljocul sa o implineasca.Cum ?Nici tu,nici eu nu putem sti ,dar El o va face ,fii sigur .Si daca Domnul te va ajuta ,,aceasta iti va da mai multa bucurie,ca uritele certuri in care te-ai putea incurca ,acoperindu-te cu rusune prin cearta cu vrasmasul tau .Inceteaza de a fi intaritat si incredinteaza-soarta in miinele Judecatorului
tuturor.

C .H.SPURGEON

Niciun comentariu: