~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 12 iulie 2014

DRAGOSTEA,MAI MARE DECAT CREDINTA,NADEJDEA

"Insa nadejdea aceasta nu insala caci dragoste lui Dumnezeu a fost turnata in inimele noastre prin Duhul Sfant,care ne-a fost dat."(Romani 5:5)
"Si porunca Lui este sa credem in Numele Fiului Sau ,si sa ne iubim unii pe altii cum ne-a poruncit El."
(1Ioan 3:23)
"Acum dar raman aceste trei:credinta ,nadejdea si dragostea ;dar cea mai mare dintre ele este dragostea."
(1 Corinteni13:13)

Unii cercetatori ai Scripturii spun despre credinta,nadejde si dragoste ca raman  si in cer ,iar mai mare ca toate este dragostea .Cuvantul credinta are intelesul de incredere."Am crezut in Domnul Isus"inseamna ca "m-am increzut in Domnul Isus ."

"Prin credinta am capatat indrazneala sa ma incred in El ,Cel care da iertare  .Credinta in intelesul de incredere nu va disparea .Prin credinta am legatura cu  Domnul Isus ,si legatura aceasta nu va inceta niciodata ;dinpotriva ,va fi mai stransa ,mai frumoasa .

Nadejdea ramane si ea ,pentru ca nu ne vor fi date toate deodata,ci,pe cat se pare ,treptat -treptat .In sfarsit ,ramane dragoste ,care este mai mare deat celelalte.Scriptura spune ca "Dumnezeu este dragoste ",nu spune ca este credinta sau nadejde .Dragostea ,fiind esenta lui Dumnezeu ramane.

Cat de frumoasa trebuie sa fie dragostea lui Dumnezeu dincolo ,cand de ea ai parte inca de aici,de pe pamant! Credinciosi sunt multi ,dar oameni ai iubirii sunt putin, chiar intre credinciosi.

Pe unul il caracterizeaza istetimea mintii, pe altul cunoasterea Cuvantului lui Dumnezeu ,pe altul ravna in vestirea Evangheliei;dar rar veti intanlii fiinte credincioase pe care le caracterizieaza dragostea.Sa dorim si noi sa fim dintre acestia!

Drept este ca dragostea este mai tare decat moartea.Rauri mari nu nu pot sa stinga dragostea ;caldura ei este jar de foc ,o flacara a Domnului ,cum spune Cantarea Cantarilor .Orice pedica ar fi asezate in calea ei ,ea tot iubeste .Trebuie sa dorim cu multa infocare sa avem aceata dragoste si sa raspandim in jurul nostru dragostea care ramane.~Teodor Popescu~

Niciun comentariu: