~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 1 august 2013

DUMNEZEU ARE CURAJUL SA NE FACA TOVARASI AI SAI



"Nu voi M'ati ales pe Mine ;ci Eu v'am ales pe voi; si v'am randuit sa mergeti si sa aduceti roada ,si roada voastra sa ramana ,pentru  ca orice veti cere de la Tatal ,in Numele Meu ,sa va dea."(Ioan 15:16)

Dumnezeu are curajul sa Se increada in noi! Tu spui: "Dar El a facut o alegere gresita cand m-a ales pe mine .pentru  ca in mine nu  este nimic bun;nu am valoare ." Tocmai de aceea te-a ales !

 Cat timp crezi ca exita ceva bun in tine ,Dumnezeu nu te poate alege,deoarece tu ai scopuri personale pe care vrei sa le realizezi ; dar daca-L lasi pe El sa te aduca la capatul increderii in propia ta persoana ,atunci te poate alege sa mergi cu El la "Ierusalim ", iar aceasta va insemna implinirea unor scopuri pe care El nu le discuta cu tine.

Noi avem tendinta sa spunem ca,daca un om are daruru naturale ,el va fi un bun crestin .Nu se pune problema dotarii noastre,ci a saraciei noastre;nu a ceea  ce aducem noi ,ci a ceea ce pune Dumnezeu in noi;nu este vorba de virtuti naturale ,despre tarie de caracter,cunostinta sau experienta -toate aceste nu sunt de nici un folos aici.

Singurul lucru  care  are valoare este sa fim patrunsi de de chemarea lui Dumnezeu si sa fim facuti prieteni si tovarasi ai Lui (conform textului din ( 1Corinteni 1:26-31)Prietenii lui Dumnezeu sunt oameni care-si cunosc saracia.El nu poate face nimic cu omul care crede ca Ii este folositor lui Dumnezeu .


In calitatea noastra de crestini,noi nu urmarim deloc cauza noastra ci cauza lui Dumnezeu ,care nu poate fi niciodata a noastra .Noi nu stim care este scopul lui Dumnezeu ,dar trebuie sa pastram intacta relatia cu El ,orice s-ar intampla .Nu trebuie sa lasam ca vreun lucru sa stirbeasca relatia noastra cu Dumnezeu ;daca ceva reuseste s-o strice,trebuie sa ne rezervam timp pentru a o remedia.

Lucrul cel mai important in crestinism nu este lucrarea pe care o facem ,ci relatia pe care o avem ,precum si atmosfera creata de aceasta relatie .Aceasta este tot ceea ce ne cere Dumnezeu sa cautam si este lucru care e in permanenta atacat.~Oswald Chambers~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Intradevar, Domnul are nevoie de o inima zdrobita ca sa poata aduce rod in vietile noastre. Noi nu santem nimic aparte de El (PS. 16).

Ce frumos este cand ne lasam in bratele Lui... El sa ne ajute sa fim smeriti si sa invatam de la Domnul Isus, ca "S-a smerit şi S-a făcut ascultător până la moarte, şi încă moarte de cruce." (Fil 2)

O zi binecuvantata iti doresc!

Speranta spunea...


Domnul Isus ne-a ales sa fim prietenii.Un prieten bun si Sfant nu-i altul pe pamant...


"Nimeni nu are o iubire mai mare decat acel care isi da viata pentru prietenii sai.Voi sunteti prieteni Mei daca faceti ce va spun Eu.(Ioan 15:13-14)

Multumesc de vizita !

O zi binecuvantata iti doresc si eu!