~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 13 noiembrie 2012

CREVASE ASCUNSE



"Cine isi cunoaste greselile facute din nestiinta? Iarta-mi greselile pe care nu le cunosc.~Psalmul 19 :12~

Recent ,am citit o relatare despre una dintre primele expeditii la Polul Nord. Apropiindu-se de cel mai nordic punct al globului,exploratorii au traversat tinuturi inghetate peste care oamenii si echipile pe sanii trase de caini nu au mai calcat niciodata .

Printre pericolele serioase care le impedica inaintarea era si pericolul de a cadea printre crapaturile ascunse din ghiata.Acoperite uneori de un strat de zapada ,aceste crevase  ascunse erau ca niste morminte flamande ce asteptau sa inghita pe aventuierii nebanuitori.

In inimile noastre sunt crevase ascunse-"greseli facute din nestiinta",despre care psalmistul stia ca pot fi un pericol spiritual si un sfarsit al binecuvantarii pentru poporul lui Dumnezeu .

Evlaviosul predicator scotian Andrew Bondar si-a scris un jurnal despre problemele pe care le avea cu aceste crevase periculoase din viata lui .El a scris: "Chiar astazi sunt 20 de ani de cand am predicat pentru prima data ca lucrator ordinat.

Numai faptul ca Dumnezeu mi-a pastrat viata si m-a folosit este uimitor. N-am de ce sa ma mir ca El ii foloseste pe altii intr-o masura si mai mare.Si totusi, ceea ce ma roade este invidia;si astazi am cautat harul de a ma bucura de faptul ca si alti sunt utili,chiar daca eu sunt aruncat in umbra.Doamne,indeparteaza aceasta invidie de la mine!"

Cine ar putea sa creada ca un predicator atat de evlavios cum era Bondar ar putea sa aiba aceasta meteahna ascunsa a invideiei ? Si totusi nici unul dintre noi  nu suntem scutiti de pacatele pe care le savarsim in inima.Aceasta este motivul pentru care trebuie sa-i cerem lui Dumnezeu sa ne arate care sunt crevasele ascunse.~P.R.V.~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Intradevar, este usor sa pacatuim in inima cu gandirea... si cateodata parca lasam gandul sa ia "razna" si nu santem atenti la pacatul nestiut.

Numai Duhul sfant poate sa ne ajute sa avem gandirea placuta lui Dumnezeu.

Iti doresc un weekend placut!

Speranta spunea...


Nu suntem scutiti de ganduri, ele vin si inca cu gramada;dar orice gand sa-l aducem la Domnul Isus .

Si El ne va pazi inima de ganduri care nu sunt placute Lui!

O saptamana placuta iti doresc sa ai!