~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 5 august 2012

DACA IUBESTI ,COBOARATE LA NIVELUL LOR



"Prin ceiace da fiecare incheietura isi primeste  cresterea  ~ Efeseni 4;16~

Un bun mentor te sustine cu tarie in public si corecteaza in particular. Scopul tau trebuie sa fie sa ajuti ,nu sa ranesti.Cand faci reprosuri in public umilesti acea persoana ,distrugandu-i  stima de sine.Dar cand o lauzi in public, ii ridici stima de sine,increderea si  o incurajezi .Fireste ,lauda ta trebuie sa fie autentica, nu doar vorbe goale.Prin faptul ca lauzi in mod sincer si public ,semeni samanta cresteri si a maratiei in ucenic.

Un bun mentor va construi intotdeauna loialitatea in relatii ,si probleme.Noi avem tendinta sa zidim loialitatea fie fata de relatii ,fie fata deprobleme .Devenim preocupati in primul rand de ceilalti oameni ,de sentimentele lor si de relatie sau ne concentram pe reguli ,orare ,norme, sarcini si rezultate.

Un mentor pune mereu relatia deasupra problemelor. In cartea sa"Mentoring,the Strategy of de Master"[ despre mentori Strategia Maestrului ] Ron Lee Davis scrie:Tatal meu a fost un astfel de mentor ,atat in propia sa familie ,cat si in biserica pe care o pastorit-o timp de douazeci si cinci de ani.

De multe ori l-am auzit spunand :"Persoana e intotdeauna mai importanta decat problema "El a trait acest principiu zilnic si l-a asezat si in viata mea .Astazi ,incerc sa trazmit mai departe acest principiu si altora."

Dumnezeu ne-a chemat pe fiecare dintre noi sa alergam si sa terminam biruitori .De asemenea El ne-a chemat sa ne pastram torta aprinsa si s-o predam urmatorului alergator.

Nu te multumi doar sa-ti faci treaba,asigura-te ca lucrul va continua sa fie facut invatand si pregatind pe altcineva.Domnul Isus,Maiestru Mentor a spus :"...va face si ei lucrarile pe care le fac eu,ba inca va face altele si mai mari decat aceste " (Ioan 14:12) ~BOB  GASS~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumos sa il avem pe Domnul Isus ca mentor... niciodata nu vom gresi cand il avem pe El in fata.

Iti doresc o zi minunata!

Speranta spunea...

Avem un Mentor care ne invata si ne ajuta zilnic;sa pastram torta aprinsa.El ne sustine cu tarie,de la El invatam iubire...

Multumesc pentru vizita!

Si eu iti doresc o zi plina de har!