~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 18 iunie 2011

El SIMTE CU NOI SI NE INTELEGE


"Caci noi n-avem un Mare Preot care sa n-aiba mila de slabiciunile noastre ...(Evrei 4:15)

Cineva a pus o pancarta in fata casei anuntand ca are catelusi de vanzare .Printre cei ce i-au batut la usa a fost si un baietel ."Va rog domnule ,"a spus el, "as dori sa cumpar un catelus ,daca nu costa prea mult ."Ei bine ,baiete ,unul costa 25 de dolari ."Copilul arata coplesit de-a binelea .Am numai doi dolari si cinci centi .As putea totusi sa-i vad macar ?"


"Desigur .Poate aranjam noi ceva ", a spus omul .Ochi copilului sclipeau de bucurie urmarind ghemotoacele de blana jucause ."Am auzit ca unul dintre catelusi este schiop ",a spus el .Da, ma tem ca va schiopata toata viata .""Acesta este catelusul pe care il vreau .As putea sa-l platesc in rate ?


Omul i-a raspuns 'Dar va schiopata totdeauna " Zambind curajaos ,copilul si-a ridicat unul din turecii pantalonilor desgolind o proteza de lemn ."Nici eu nu umblu prea bine "Apoi ,uitandu-se cu drag la catelusul schiop ,a continuat :"Cred ca are nevoie de multa dragoste si ajutor .si eu am avut .Nu este usor sa fii schiop."Poftim ,i-al. E al tau !'a spus omul.Stiu ca il vei ingriji bine .Si ce sa mai discutam de bani ".

Aceasta este o ilustratie miscatoare a intelegeri pline de iubire a salvatorului nostru fata de conditia noastra umana .Domnul Isus Hristos stie totul despre ea ,deoarce El Insusi a trait pe acest pamant ca om .Suferand El Insus ,Se poate identifica cu noi .Compasiunea Lui este dincolo de orce masura omeneasca .


Credinciosule ,Domnul Isus este miscat de nefericirea si durerea ta.Increde-te in purtarea Lui de grija.Bratele iubirii Sale te vor cuprinde si te vor purta prin fiecare zdrobire a inimii si orice incercare .-H.G.B.

Niciun comentariu: