~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 23 mai 2010

VREMEA POTRIVITA :ACUM


"Caci El zice:La vremea potrivita ,te-am ascultat ,in ziua mantuirii,te-am ajutat.Iata ca acum este vremea potrivita ;iata ca acum este ziua mantuirii."(2corinteni 6:2 )

In oraselul Sidmouth din Anglia ,in turnul unei biserici este un ceas,sub care se gaseste inscriptia :"Este timpul sa cautati pe Domnul !"

Putin conteaza ora sau minutul cand priviti orologiul;acele cuvinte sunt acolo,ca sa va aduca aminte ca vremea potrivita este ACUM.Este timpul cel mai potrivit sa-l cautati pe Domnul .

Sa nu spuna nimeni :"Sunt tanar ,am timp sa ma ocup cu lucruri de felul acesta cand voi fi mai batran!"Sa nu spuna nimeni :"Acum sunt prea ocupat ;mai am timp pentru aceste lucruri !"Va rog sa nu ganditi asa !

Nu numai ca viata este nesigura pentru orice om -tanar sau mai putin tanar-,dar a fi o nebunie sa ganditi ca ati putea sa va bucurati de viata daca respingeti tocmai ceea ce ii da adevarata ei valoare .

Ascultati ce spune Mantuitorul :"Pe celce vine la Mine nu-l voi izgoni afara "(Ioan 6:37)Din zori pana in noapte poti veni la El sa-ti marturisesti pacatele .Cititorule! Tu ai nevoie de iertarea Mantuitorului,ca sa fi salvat din pacat si din moarte Da-i inima ta acestui Salvator si El o va face fericita !Vremea potrivita este ACUM.
Preluat din samanta buna


2 comentarii:

Ellie spunea...

Frumos verset "Pe cel ce vine la Mine nu-l voi izgoni afara "(Ioan 6:37). Ce bun este Domnul nostru!

Speranta spunea...

Da ,acest verset imi da pace ,
El ne primeste oricand ,"Pe cel ce vine la mine nu-l voi izgoni afara".(Ioan 6:37)

Ce mare har avem ,prin Domnul nostru Isus.