~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 5 ianuarie 2010

DUMNEZEU ESTE CU NOI

"Pe cine altul am eu in cer afara de tine ? Si pe pamant nu-mi gasesc placerea in nimeni decat in Tine."
(Psalmul 73:25)
O femeie care de ani de zile iubea pe Domnul Isus Hristos si se stia iubita de El,dar care nu totdeauna a fost linistita ,a povestit odata urmatoarele ;'Cu cateva zile in urma am spus sotului meu ca daca are treaba mai multa in oras si daca nu vine nimeni pe la mine sa ma viziteze ,atunci nu mai pot sa stau acasa .

Simt nevoia sa fac o vizita .Trebuie sa vad pe cineva in jurul meu si sa vorbesc ,caci singuratatea ma plictiseste .ce credeti ca a raspuns sotul meu ?
Raspunsul mi-a dat mult de gandit .

"Draga meu ,daca simti ca te plictisesti singura si simti nevoia sa vorbesti cu cineva ,atunci i-a Biblia desghide-o si citeste in ea .Atat timp cat citesti vorbeste Dumnezeu cu tine ,si cine poate sa vorbeasca ca El?

Si daca te simti obosita de citire ,inchide cartea ,pune-0 deoparte si atunci vorbeti tu cu Dumnezeu .Daca faci cum ti-am spus eu nu te vei plictisi
niciodata .Am urmat acest sfat si am constatat ca a fost bun ."

Stimate cititor al acestor randuri ,daca te simti imtr-o astfel de situatie ,atunci urmeaza acest sfat .Vei observa ca pentru o inima nelinistita nu exista leac mai bun ca acest sfat .Asaf la fel a fost tare preocupat cu necazurile sale ,si atat timp cat nu si-a ridicat privirea a vazut in jurul sau numai rau.

Aceasta a fost pentru el o mare primejdie .Dar cand si-a ridicat privirea inima lui s- a linistit .El stia pe cine are in cer si ridicandu si privirea a putut vorbi cu Dumnezeu cum vorbeste un copil cu tatal sau . Acesta face inima fericita .
"Cat pentru mine ,fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu :pe Domnul Dumnezeu il fac locul meu de adapost... (Pasalmul 73;28)
Selectat

Niciun comentariu: