~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 28 septembrie 2024

O RUGACIUNE DE MULTUMIRE


"Bucurati-va totdeauna. Rugati-va neincetat. Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; caci aceasta este voia lui Dumnezeu, in Hristos, cu privire la voi. Nu stingeti Duhul. Nu dispretuiti proorociile . Ci cercetati toate lucrurile, si pastrati ce este bun. (1 Tesaloniceni 5:16-17-18 -19-20-21)

                                 O rugaciune de multumire pe care o putem imita

Dumnezeule mare, astazi doresc sa-Ti multumesc din inima ca sunt creat atat de minunat. Iti multumesc ca pot sa respir; iti multumesc pentru ochii cu care vad, pentru urechile cu care aud, pentru mainile cu care lucrez si pentru picioarele cu care umblu.

Iti multumesc pentru painea zilnica , pentru toata purtarea Ta de grija si in mod special pentru ca ma ocrotesti si ma conduci intotdeauna conform planului Tau divin.

Iti multumesc ca ma simt in siguranta, fiindca Tu esti totdeauna langa mine. Iti multumesc ca ma iubesti, cel mai de pret favor, si ca ma pot increde in Tine in toata slabiciunea mea. 

Vreau sa-Ti multumesc pentru bunatate si credinciosia Ta vesnica, pentru indurarea Ta mare. Iti multumesc Tata ceresc, pentru unicul Tau Fiu iubit care a mers pentru mine la cruce si  care a inviat din morti .

Iti multumesc ca mi-ai iertat toata vina, in mod nemeritat, si ca mi-ai dat libertatea in Domnul Hristos. Iti multumesc ca esti Pastorul cel bun si ca bunatatea si indurarea Ta ma vor insoti intreaga mea viata.

Iti multumesc ca ma calauzesti in fiecare zi pe carari drepte. iti multumesc ca zilele mele sunt in mana Ta pentru timp si pentru vesnicie. 

Iti multumesc Doamne Dumnezeule, pentru binecuvantarile Tale ceresti pe care le am deja aici, pe pamant. Si, de asemenea, Te rog sa ma ajuti sa Iti pot multumi oricand pentru toare." {Calendarul samanta buna}

Niciun comentariu: