~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 11 septembrie 2024

NADAJDUIESTE IN DOMNUL! FII TARE


"Nadajduieste  in Domnul! Fii tare, imbarbateaza-ti inima, si nadajduieste in Domnul. Psalmul 27:14)"   Nici decum  n'am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi.9Evrei 13:5(

Un comercian credincios se gasea dupa o serie de pierderi intr-o postura foarte rea. El era foarte posomorat si sanatatea lui suferea mult din aceasta cauza. Nevasta lui desi era posomorata incerca sa-l intareasca.

Ea a rugat insistent  pe Dumnezeu ca sa-i vina in ajutor. Dumnezeu cel Atot puternic  a lucrat intr-un chip minunat. Fetita cea mare care avea opt an s-a sculat cu ochii in lacrami  si a spus: "Eu am visat un vis foarte trist.

Se parea ca Dumnezeu a murit si a fost inmormantat de ingeri. Tatal care de mult nu a mai zambit nu s-a putut abtine si i-a spus: "copilasule, stergeti lacramile. Dumnezeu nu poate sa moara." Acest cuvant a lovit-o puternic pe mama. 

"Tu inveti copila sa nu planga, caci Dumnezeu nu poate sa moara si tu insuti nu scoti de aici mangaierea de care ai nevoie. De ce nu vrei sa te rezemi pe Acela care nu poate sa minta care nu dormiteaza?

Nu a numarat El perii de pe capul nostru? El nu poate sa-i paraseasca pe cei care se incred in El."Profund miscat, tatal a prins incredere in Dumnezeul cel viu. El i-a dat putere sa se autodepaseasca.

Cunostisi tu pe Acest Dumnezeu Atotputernic? Cine se increde in El nu va fi dat niciodata de rusine!

J. H. Pestalozzi (1746-1827) pedagog de talie internationala si crestin a carui opera a fost caracterizata ca "forta generatoare a noilor curente pedagogice"  a scris: 

"Copilul meu, exista un Dumnezeu de care ai nevoie, acum cand nu mai ai nevoie de mine. Este un Dumnezeu care te ea in bratele Lui, cand eu nu te mai pot proteja; este un Dumnezeu care cugeta la fericirea si bucuriile tale."

"Vointa lui Dumnezeu si tot ceea ce eu imi pot inchipui mai nobil, mai bun pentru mine insumi, sant tot una. De aceea, nu mai traiesc pentru mine insumi, ci pentu Cel ce m-a luat in bratele Lui parintesti. {Calendar biblic.Domnul este aproape}

Niciun comentariu: