~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 24 iunie 2010

EL N-A PROMIS DOAR CERUL SENIN

"V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea ~Ioan 16:33 ~

El n-a promis doar cerul senin ,
Nici flori pe cale fara pelin ,
N-a promis soare fara ploi,
Nici bucuri fara nevoi .

El n-a promis cai fara dureri ,
Fara ispite ,fara poveri .
Si nici n-a spus El, ca vom avea
Cruci mai usoare ca a Sa.

El n-a promis drum larg si usor
Sa poti umbla fara ajutor ,
Si nici pe drum ca nu vor fi stanci ,
Ca n-ai sa treci prin ape adanci .

Dar ne-a promis din puterea Sa ,
Pe drum lumina ca ne va da .
Al sau bogat har in intristari
Si mangaere in incercari .

"Voi sunteti paziti de puterea lui Dumnezeu ,prin credinta ,pentru mantuirea gata sa fie descoperita in vremurile de apoi !In ea voi va bucurati mult ,macar ca acuma daca trebuie ,sunteti intristati pentru putina vreme ,prin felurite incercari" ~1 Petru 1.5-6 ~.

Preluat din Samanta buna

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce bine cand El este cu noi...si prin incercari, El este cu noi.

Speranta spunea...

Domnul Isus este cu noi ...

El nu ne paraseste niciodata .