~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 14 noiembrie 2011

MAI ESTE MULT STRAJER DIN NOAPTE



Mai este mult strajer din noapte

Din noaptea de incercare grea?

Mi-e dor de clipa diminetii

Ca asteptarea e tot mai grea.



Pana vin zorii, voi astepta ,

Isus drag venirea Ta ;

Hainele albe vrea sa-mi pastrez

Pana sa vii am sa veghez.



Mai este mult strajer din noapte?

Ca zorile nu mai sosesc!

Nu vreau sa ma prinda somnul,

Pe Mire vreau sa-L intanlesc.



Mai este mult strajer din noapte?

Ca sunt atat de obosit!

Nu vreau sa stau in ne-veghere

Cand vine Mirele iubit.


Mai este mult strajer din noapte

Sa-mi cant cantarea mea de dor?

Mai sus de galaxii si stele ,

Va fi o turma si un Pastor.

Cantata de grupul speranta

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumoasa cantare...buna amintire sa nu stam in ne-veghere si sa-L asteptam pe Domnul Nostru Isus Hristos....cu mare dor!

Multumesc pentru tot ce faci sa ne incurajezi cu cantari, versete si cuvinte pline de har. Domnul Isus sa te binecuvinteze...
El sa iti dea o zi plina de bucurii!

Speranta spunea...

Ellie,tot mereu ai un cuvant de incurajare...si iti multumesc mult!
Apreciez ca ma vizitezi:)

Iti doresc si tie o zi plina de bucurii:)!