~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 7 ianuarie 2013

NEOBSERVATUL CARACTER SACRU AL IMPREJURARILOR



"Toate lucrulile lucreaza spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu. ~ Romani 8:28 ~

Situatiile din viata unui sfant sunt randuite de Dumnezeu .In viata unui sfant nu exista intamplare .Prin providenta Sa,Dumnezeu te duce in situatii pe care nicidecum nu le poti intelege ,dar Duhul lui Dumnezeu le intelege .Dumnezeu te duce in anumite locuri ,intre anumiti oameni si in anumite conditii pentru a realiza un anumit scop prin miljocirea Duhului din tine.

Nu te impotrivi niciodata imprejurarilor spunand:"Voi fi propia mea providenta aici ;trebuie sa fiu atent la aceasta ,sa ma pazesc de cealalata".Toate siutatiile in care te afli sunt in mana lui Dumnezeu,de aceea niciodata sa nu te gandesti ca esti in situatii nefiresti.

Partea ta in rugaciune de miljocire nu este sa intri in agonia miljocirii,ci sa folosesti imprejurarile obisnuite in care te aseaza Dumezeu si oameni obisnuiti intre care te aseaza El prin providenta Sa, pentru a-i aduce inaintea tronului lui Dumnezeu si pentru a da Duhului din tine ocazia sa miljoceasca pentru ei .In acest fel Dumnezeu Isi va face lucrarea in intreaga lume ,cu sfintii Sai

Fac eu dificila lucrarea Duhului Sfant prin faptul ca nu sunt sigur sau explicit sau prin faptul ca incerc sa fac lucrarea in locul Lui?Eu trebuie sa implinesc partea umana de miljocire,adica sa folosesc imprejurarile in care ma aflu si oameni din jurul meu.

Trebuie sa-mi pastrez viata constient ca pe altar al Duhului Sfant ,apoi ,cand aduc pe alti oameni  inaintea lui Dumnezeu in rugaciune ,Duhul Sfant miljoceste pentru ei.

Miljocirea ta nu poate  fi niciodata a mea si miljocirea mea nu poate fi niciodata a ta,ci Duhul Sfant miljoceste in vietile noastre .Fa aceasta miljocire suntem lipsiti de resurse.~ Oswald Chambers~

2 comentarii:

Ellie spunea...

O daca am sta linistiti in orice imprejurare... si sa stim ca Dumnezeu lucreaza prin noi, si pentru noi.

El sa fie laudat in vietile noastre... si El sa ne ajute sa miljocim inaintea Lui cu multumiri.

Iti doresc o saptamana binecuvantata!

Speranta spunea...


Dumnezeu sa ne foloseasca ,sa fim un ajutor si o binecuvantare pentru Cei din jurul nostru.

Multumesc pentru vizita !

O,saptamana placuta iti doresc!