~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 31 ianuarie 2013

NICIDATA PREA OCUPAT



"Ma desfatez in oranduirile Tale si nu uit Cuvantul Tau." ~Psalmul 119:16~
Este citirea Bibliei o activitate zilnica necesara sau nu ocupa un loc prea important in viata ta ?
Dupa ce a citit Biblia de o suta de ori de la inceput la sfarsit si cu o placere crescand ,George Muller  a facut aceasta afirmatie ;"Consider ca  ziua in care nu staruiesc o bucata buna de timp asupra Bibliei este o zi pierduta .

Prietenii spun deseori: "Am atatea de facut ,trebuie sa ma intanlesc cu atatia ,nu gasesc timp sa studiez Scriptura ".Poate ca nu sunt multi cei care au mai multe lucruri de facut decat mine .Timp mai bine de o jumatate de secol ,nu stiu o singura zi in care sa nu fi avut mai multe de facut decat am putut sa fac in realitate.

Timp de patru ani,am avut in fiecare an aproximativ 30,000 de scrisori ,si cea mai mare parte dintre ele au trecut prin mainile mele.

Apoi ,ca pastor al unei biserici care numara 1.200 de credinciosi ,am avut o raspundere mare .pe langa acesta am condus cinci orfelinate uriase ;de asemenea ,in atelierul meu de tipografie am raspuns de tiparirea si punerea in circulatie a milioane de tractate,carti si Biblii;dar mi-am impus ca regula sa nu incep niciodata sa lucrez pana nu am comuniune cu Domnul si din Cuvantul Sau.

Binecuvantarile pe care le-am primit au fost minunate Vrei sa stii cum sa faci fata problemelor zilei?Vrei sa stii ce vrea Dumnezeu sa fie in viata ta ? Atunci trebuie sa te rogi si sa-Iconsulti in fiecare zi minunatul Sau indrumator,Biblia Daca suntem prea ocupati ca sa citim in fiecare zi Cuvantul lui Dumnezeu ,atunci un lucru e sigur-suntem prea ocupati! ~H.G.B.~

2 comentarii:

Ellie spunea...

De cate ori santem prea ocupati cu lucrurile de pe pamant... cateodat si cu gandul. Domnul sa ne ajute sa avem toata desfatarea in Cuvantul Sau!

Iti doresc un weekend minunat!

Speranta spunea...


Da,si eu gandesc la fel ca tine,ocupati cu lucuri marunte si fara nici o valoare.Nu avem mult timp pentru Cuvantul Lui! El ne va ajuta !Cuvantul Lui sa ne fie ...

Multumesc pentru vizita!

Si eu iti doresc un weekend placut!