~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 26 iunie 2023

I-AI MULTUMIT LUI DUMNEZEU ASTAZI?


 Si orice faceti cu cuvantul sau cu fapta, sa faceti totul in Numele Domnului Isus, multumind prin El lui Dumnezeu Tatal.(Coloseni 3:17)

Adesea umplem ceasurile din zi cu atate multe vorbe si fapte de-ale noastre, incat abia daca ne mai ramane timp pentru a multumi .

Daca in viata de zi cu zi observam imediat ce nu ne convine, ce nu merge bine sau ce ne  lipseste, in schimb ne ia asa mult timp sa ne gandim pentru ce oare am putea sa aducem multumiri.

Apostolui Pavel ne indeamna ca orice facem, cu cuvantul sau cu fapta, sa facem in Numele Domnului Isus si prin El sa-i multumim lui Dumnezeu Tatal nostru.

Pe drumul catre casa de la munca, de pilda, am putea avea un moment de liniste pentru a trece in revista ziua respectiva.

Poate a fost ceva ce nu ne-a reusit.Putem sa-I   spunem acest lucru Tatalui nostru ceresc! Sau am rostit ceva ce mai bine  nu am fi spus. Si acest lucru putem sa-I marturisim lui Dumnezeu.

Sa ne gandim la toate lucrurile pentru care trebuie sa-I multumim! Uneori avem o zi extraordinara si observam in mod deosebit cum Dumnezeu ne-a ajutat.Sa-I multumim pentru aceasta!

Dar Ii multumim si pentu atatea lucruri pe care le consideram ca vin de la sine sau ca ni se cuvine, de exemplu ca putem sa ne ridicam sanatosi din pat ca avem un loc de munca si un salariu, ca putem trai in libertate, si ca avem o locuinta, ca suntem inconjurati de prieteni sau de frati  de credinta?

Sa nu uitam sa-I multumim Dumnezeului nostru pentru acestea! Suntem datori sa-I multumim lui Dumnezeu pentru orice ni se da bun  coboara de sus de la Tatal luminilor (Iacov 1:17) Multumindu-I lui Dumnezeu ,vom fi fericiti.[SAMANTA BUNA}

Niciun comentariu: